Gå til innhold

Forbannede Piczo sider!


glucchip

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tok meg en tur innom gjesteboken og blir skuffet hvis noen her fra forumet har skrevet det som jeg har sitert under det første sitatet. Jeg er imot Piczosider og syns blant annet dette innlegget i gjesteboka var vledig bra.

Ærlig talt, det smerter meg å oppdage slike ynkelige sjeler som deg selv. Det finnes ikke noen mer virkelighetsfjerne mennesker en din gruppe. Det å proklamere seg selv som thug eller gangster er på hylle med å løpe rundt og tro at man er Supermann. Det å fronte seg selv så ufattelig dårlig står det skam over. Hadde jeg kjent deg ville jeg fortalt deg sannheten og fått noe ut av deg.

 

Jeg gir min respekt til de ekte karene, men avskyr wannabe's som deg. Her prøver du blekt å etterligne noen som har jobbet hardt mesteparten av livet, hatt en hard oppvekst og ofte måttet kjempe for livet sitt. På hvilken del av livet skal du si at du har hatt det noe hardere enn at du måtte ta bussen til skolen ? De eneste "problemene" du har, er at du har konsentrasjonsvansker og ikke tar deg tid til å studere rim og skrift. Jeg ser ikke engang for meg at du leser denne posten før du retalierer.

 

Men det å skrive:

Du er stygg
Selv om man ikke nødvendigvis mener det syns jeg det er riktig ille. Jeg syns ikke at folk skal kalle folk stygge. Eller kommentere ting ved utseende til en person, folk er som de er og dermed basta. Man kan kommentere oppførselen til folk for det syns jeg er viktig, men ikke som for eksempel utssendet. Da mener jeg man går over til usaklighet. Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
fy fannn d blir jo sa jaevlig teit a sitt a les ka dokk skriv.. at dokk bry dokk ka andr hold pa mae i sin friti har jo faannn ikkkj nokke me dokk a gjora

 

;p

6805898[/snapback]

*Knis*

 

Nei, Piczo-sider kan jo være artige å lese, da. Hender jeg surfer innom noen venninners (er få av guttene jeg kjenner som har piczoside) sider for å more meg litt. Spesielt morsomt er vennesidene hvor det er posta masse bilder av alle vennene deres som niglor til side for kameraet med hodet på skakke og ikke et snev av et smil i munnviken.

 

Hadde vært gøy å lage en piczoside på kødd, ja.. Kanskje det er noe å finne på i dag som jeg er syk..

Lenke til kommentar

Altså skal du komme unna alle piczo sidene, må du spille internett i matrix style, altså sånn at du får slow motion (sløv mosjon). For i vanlig nerdetempo så blir dem rett og slett for mye, er man litt trøtt og skal finne noe litt raskt, så kan et google søk enne opp i piczo helvette. oh noooo! :p Men anyways BUUUUU! :p

Lenke til kommentar

Så klart hva søker du etter da?! :)

 

Neida, men altså visst man søker på nick eller etter en person så kan du finne piczo, men har egentlig ikke hatt så veldig store problemer med det. Piczo er jo flott for dem som ikke kan noe annet, men for vi som kan litt, og klarer å se litt så er det litt stress, men ingen tvingen noen til å se på.

Lenke til kommentar
Man kan fint unngå dem og det gjør jeg selv, men hvorfor kan man likevel ikke få lov til å kommentere dem?

6805821[/snapback]

 

Fordi det er lavmål å grille andre for stygge sider om man ikke kan noe om produksjon av websteder selv.

 

 

 

Jeg kan grille hvis jeg vil, men holder meg for god for det. Sider som programmeres på en ordentlig måte vil uansett alltid ligge langt over selv den beste piczo-siden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...