Gå til innhold

Forbannede Piczo sider!


glucchip

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+432

HATER PICZO!! Det suger så inni helsikke! Alle disse fjortissdrittungene tror de er så sykt gode og at det er noe ekstremt uvanlig å kunne trykke på noen knapper og få frem et sugent resultat! NED med piczo! :D

Lenke til kommentar
Man kan fint unngå dem og det gjør jeg selv, men hvorfor kan man likevel ikke få lov til å kommentere dem?

6805821[/snapback]

 

Fordi det er lavmål å grille andre for stygge sider om man ikke kan noe om produksjon av websteder selv.

 

Jeg kan grille hvis jeg vil, men holder meg for god for det. Sider som programmeres på en ordentlig måte vil uansett alltid ligge langt over selv den beste piczo-siden.

6806273[/snapback]

Jeg kan ikke lage en skikkelig webside selv, det kan jeg ikke. Men jeg kan likevel se forskjell på søppel og kvalitet. Eller vil du påstå at jeg ikke kan kommentere for eksempel i Bildekritikk fordi jeg ikke selv kan ta ordentlige bilder?

Eller kommentere hva jeg synes om statsministeren fordi jeg ikke har møtt han IRL. At jeg heller ikke kan kommentere og diskutere om hva jeg syns om en sanger eller en bok, selv om jeg ikke kan synge eller er god til å skrive, er det det du hevder?

Det blir i så fall feil. Og igjen folkens, jeg syns det er lavmål at dere går i gjesteboken og rakker ned på fyren på den måten dere gjør. Som jeg sa: diskutere oppførsel, er greit, men å dra det ut til å omfatte utseende er for drøyt.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Det er vel en grei side å bruke for de som ikke kan så mye om HTML/PHP... Lett å lage. Ikke alle kan like mye om data som deg. Men de må få lov til å lage amatørmessige hjemmeside allikavel.

 

Selv om 99% av Piczo-sidene består av tekster som beveger seg fram og tilbake, glitrende overskrifter, og setninger som "Jeg eeeeelskeeeer puuuzeeeen miiiiehn!!"

Folk har rett til å være fjortiz. Vi må tålerere det. De må tålerere at vi er nerder.

 

 

 

Og såklart kan vi irritere oss over dem. Vi må jo det. Nesten.

Lenke til kommentar

"dette er min verden, mine folk og mitt liv. sier dere no dritt om folka så er det bare et spørsmål om tid før jeg er på døra di:P. bare check the tequnick lizm."

 

laff, laff

 

"Hard rap, like punk, brought together a self-selected community of kids by becomming an image of what their parents feared most..."

 

Ja, hvite puslete gutter med NYC caps er nok foreldre VIRKELIG redde for, gitt.

 

"MELLEM123, KOM NED OG SPIS MIDDAG!!" -Jaaada mamma!

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
The Strategy-player:

Hvis de mobber nerder så burde vel nerdene også få lov til

å mobbe de "kule" gutta synes jeg.

 

~Skrivefeil :p

6809144[/snapback]

Lærte du ingenting om at det ikke hjelper å ta igjen i barnehagen? Det blir tåpelig å si at siden de mobber oss skal vi mobbe dem, det blir feil!

 

Forresten er det bare meg eller er siden slettet?

Fikk jo ikke lest alt :hm:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Min mening: Piczo sidene er jo ment for folk som vil ha en hjemme side uten å måtte lære seg masse programering.. er sikkert litt artig å ha en egen hjemme side(selv om det ser så dårlig ut at enkelte folk for seriøse spy annfall)..Men det har kanskje tatt litt av?? så og si alle jentene i klassen har piczo sider, mange har flere sider og, og sider "sammen med ei venninde osv".... stadig får jeg beskjed av folk på msn: LINK+ Skriv i gjesteboka a :love: " osv..

 

Jeg syntes Piczo har tatt litt av, og tror det er noe som er "pooulært nå" og som kommer til å bli litt "ut" om ikke så alt for lenge..

 

åssen kommer man inn på siden til mellem? står bare my page.. også et bilde av en wannabe gangster :hrm:

 

" Hei, siden din er bare helt drit rå, pen rett og slett! detta kan du bra azz, kommer til å Onanere til siden din hver kveld minst et år framover! detta var skikkelig drit faens bra! klemzzz "... typisk hilsen i gjestebok :no:

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
Åh, jeg blir så provosert av disse piczo.com sidene, med "little cute me" bilder, blinking, "vennah mine<3 :D" Og alt det tullet her.

Er jeg paranoid?

Eller er det faktisk noen av dere som heller ikke liker alt dette tullet. Det verste er at det er så utbredt! De kommer opp på google søkene!

JEG HATER PICZO!

Jeg ville tippet at 0.1% faktisk visste hva en FTP server er, HTML/PHP.

De gjør ikke en dritt for å bare utnytte og irritere nettvett brukere!

Post hva dere syns om Piczo her

6803010[/snapback]

 

Piczo er fjortiss så det holder :hrm:

 

http://www.beyoncekno.piczo.com/?cr=6&rfm=y

http://pic5.piczo.com/hannemo/

 

Bare surfa litt på nett etter "piczo azz" så kom det en del dritt opp. :p Legg merke til at alle venna til han eller hu som har side på piczo også har piczo. Hver ENESTE en. :p

 

Denne overgår alt!

Endret av skyhawk
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...