Gå til innhold

Forbannede Piczo sider!


glucchip

Anbefalte innlegg

Åh, jeg blir så provosert av disse piczo.com sidene, med "little cute me" bilder, blinking, "vennah mine<3 :D" Og alt det tullet her.

Er jeg paranoid?

Eller er det faktisk noen av dere som heller ikke liker alt dette tullet. Det verste er at det er så utbredt! De kommer opp på google søkene!

JEG HATER PICZO!

Jeg ville tippet at 0.1% faktisk visste hva en FTP server er, HTML/PHP.

De gjør ikke en dritt for å bare utnytte og irritere nettvett brukere!

Post hva dere syns om Piczo her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Typisk sånn kjede-seg-hobby.

Men uannsett om man bygger opp en side selv eller om man bruker piczo er det alltid mer enn nok med et ":D:D:DGLITRE BLIRTRE<3(L)omg!!!;):)"-bilde.

Synes det er helt ok, jeg. Ingen som tvinger meg til å se på det, og det passer meg ganske bra.

 

Det eneste problemet jeg ser ved Piczo er at folk legger "vennene" sine i kategorier under "kjempekule", "ok-folk" og "nerder". Blir mobing over nett. Heldigvis er det fåtallet som driver med slikt tull; å kategorisere vennene sine åpenlyst.

 

Synes du det er bedre med freewebs-sidene, eller er det bare på grunn at Piczo er populært for tiden?

Lenke til kommentar

Jeg synes Piczo er sånn ganske fint jeg lissom. Man kan lissom dele alle bildene sine og vennah sine og hobbysene lissom. Jeg får vist moi fram for alle babeza lissom. De ser hvem jeg er på onkli lissom. Åsså er det lissom veldig enkelt lissom. Så jeg trenger ikke vite hva PHP og FTP og sånn er lissom.

 

På sida mi har jeg lissom disse kattegoriene lissom:

 

Babez, kompizer, Pulte Babez, Støgginger, Linkzer til vennerz zider, picz av moi med bar overkropp.

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...