Gå til innhold

Forbannede Piczo sider!


glucchip

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Også i gjesteboka da:

"tamara: heia... drit kul sie ! Ses på skolen . KLem

Anne: kjempe kul side...

Marianne: Driit kul sie ;>

Stine: Kul sie=)

Hemmelig jente ..: Denne er jo DRIT bra da :) "

 

Jeg gremmes. Legg merke til at de fleste kommentarene kommer fra klassevenninner.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

La piczo brenne i helvete for all etirnity! Skjønner ikke at folk LIKER piczo-sider :S

 

Det er akkurat som om piczo er designet for å lage grusomme sider! Skulle sjekke hvordan det var en gang og lagde en side ... det er dønn umulig! Alt mulig av tekst og bilde hopper rundt og det er null kontroll! Masse sider og ting blir laget automatisk for deg og reklame stappes inn over alt!

 

Jeg tror de har en ond plan om å forpeste internett, og når det er totalt ødelagt kjøpe det opp under et annet navn, slette alle piczo-sider og kontrolle internett, våre liv og hele verden! Muhahahahahaha!

Lenke til kommentar

Blir så irritert.

Noen veninner er ganske into dette med Piczo, og de lager faktisk greie sider. Ikke noe bling-bling-shit.

Men det som irriterer meg, er at de tror de er så sykt gode.

 

Jeg har lært meg HTML/CSS fra bunn av, og de skryter av de jævla sidene siden.

Har så lyst til å gi dem den jævla prekenen, men da får jeg sannsynligvis nerdestemplet.

Lenke til kommentar
Jeg har lært meg HTML/CSS fra bunn av, og de skryter av de jævla sidene siden.

Har så lyst til å gi dem den jævla prekenen, men da får jeg sannsynligvis nerdestemplet.

6816708[/snapback]

Vet akkurat hvordan du har det, mange folk der jeg bor som har slikt å brifer med det og alle vennene bare "OMG få fantastisk bra".

 

Så sitter jeg der å klager i stillhet for meg selv over dårlig design, koding og at det finnes mye bedre plasser en pizco om du vil ha en gratis hjemmesider

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...