Gå til innhold

Rosa PlayStation 2 i november (PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snakk om melkeku.

6718610[/snapback]

Fordi dei lanserer ein rosa versjon av konsollen?

 

PSTwo er ein veldig god konsoll, den er blitt billig og spelmarkedet er enormt.

6720184[/snapback]

 

Yes,

Jeg er lei all denne melkingen av produkter, det finnes allerede ørten versjoner av PS2, og nå skal de tyne ut de siste kronene før PS3 med en rosa PS2 som er identisk med de andre PS2ene, sett bort fra fargen? Huff.

Lenke til kommentar

Helt enig. Sony lanserer jo alt de kommer på nå for tida. Skulle trodd de hadde nok penger nå, ettersom de har solgt 106 millioner PS2-konsoller. Bare tenk; Først Playstation, deretter PSOne (mindre utgave av Playstation), deretter Playstation 2, deretter PS2 Slim (mindre utave av Playstation 2), og nå PS Rosa (?) (Lik som Slim, men i en annen farge).. Er ikke sikker på om denne blir en hit ettersom PS3 er "rett rundt hjørnet", men er nok et par hyggelige gutter som kjøper en til kjæresten sin, det skal man ikke se bort ifra. Men min mening er at denne lanseringen er unødvendig, rett og slett.

Lenke til kommentar
Er ikke sikker på om denne blir en hit ettersom PS3 er "rett rundt hjørnet"

6720690[/snapback]

Altså, PS3 og "Pink PlayStation 2" har nok helt forskjellige målgrupper. Og ja, jeg tror den kommer til å selge. Jeg går og vurderer en PS2 selv, litt utpå høsten, når Guitar Hero 2 kommer (PS3 kan ta det sekstallet sitt og dra med seg de to nullene også dit peppern gror). Men jeg kjøper den ikke i rosa, da...

Lenke til kommentar
Er ikke sikker på om denne blir en hit ettersom PS3 er "rett rundt hjørnet"

6720690[/snapback]

Altså, PS3 og "Pink PlayStation 2" har nok helt forskjellige målgrupper. Og ja, jeg tror den kommer til å selge.

6720873[/snapback]

Riktig, eg vurderer PSTwo opp mot Wii, men vanskeleg å ta noko avgjerelse før Wii er på markedet.

Nå når PS3\Xbox360\Wii er på gang vil folk selge sine PS2-spel og du kan få dei ganske rimelig. Å sei at PSTwo, som koster 1000-lappen konkurrerer med PS3 som kjem til å koste over 5000 blir feil.

Lenke til kommentar

Atte hjælp. Den skal jeg ha, koste hva det koste vil. Det blir kanskje litt pinlig å forklare folk hvorfor jeg har fire PS2-er ("Den rosa var bare såååååå fin, så jeg måtte ha den!"), men det er faen meg verdt det. Da trenger vi bare en rosa Wii og en rosa DS Lite (siden jeg allerede har en rosa standard DS), så er livet mitt rosa. Yay!

 

Til alle som mener at fargen er homo: Ånei! Så fryktelig! Homo! Fargen rosa utfordrer min manndom, og fordi jeg er slik en usikker liten valp, er jeg nødt til å ta fullstendig avstand fra alt som kan stille spørsmålstegn ved legningen min. Fysj og fy. Rosa PS2 er nesten like ekkelt som å KLEMME EN GUTT!

Lenke til kommentar

PS3-looken har faktisk vokst på meg. Den grå er fortsatt ikke noe fin, men den svarte ser ut til å bli anstendig. Upraktisk at det ikke er mulig å stacke dem, dog. Kanskje det er Sonys policy? Aldri designe et stykke elektronikk som kan stackes på toppen av konkurrerende varer?

 

It's a conspiracy!

Lenke til kommentar
PS3-looken har faktisk vokst på meg.

6724474[/snapback]

For min del har den vært fin hele tida, selv om sølvlakk naturligvis er cheapo, og dermed uaktuelt. Dog skal det sies at luftehullene (som først var å se for noen måneder siden, og ikke figurerte på de første bildene) faktisk tilfører boksen litt mer struktur.

 

Den tradisjonelle dualshock-kontrolleren er dessuten mer estetisk enn boomerangen, men sistnevnte var vel ikke ferdigstilt.

Lenke til kommentar
PS3-looken har faktisk vokst på meg. Den grå er fortsatt ikke noe fin, men den svarte ser ut til å bli anstendig. Upraktisk at det ikke er mulig å stacke dem, dog. Kanskje det er Sonys policy? Aldri designe et stykke elektronikk som kan stackes på toppen av konkurrerende varer?

 

It's a conspiracy!

6724474[/snapback]

:D

post-23219-1156267285_thumb.png

Lenke til kommentar
nå vet vel alle at spillkonsoller skal stå på høykant. både min ps2 og xbox360 har stått oppreist siden den dagen de kom i hus. go vertical power! :p

6724620[/snapback]

Dette har jeg ALDRI skjønt :D Det gjør bare konsollen mer utstø og har dermed lettere for å falle:) Alle mine konsoller har alltid ligget horisontalt!

Lenke til kommentar
nå vet vel alle at spillkonsoller skal stå på høykant. både min ps2 og xbox360 har stått oppreist siden den dagen de kom i hus. go vertical power! :p

6724620[/snapback]

Dette har jeg ALDRI skjønt :D Det gjør bare konsollen mer utstø og har dermed lettere for å falle:) Alle mine konsoller har alltid ligget horisontalt!

6747334[/snapback]

360'n står helt stødig vertikalt, men jeg synes den bråker mer vertikalt enn horisontalt, pluss at det er større sjanse for å riper i dvd'ne når du setter de i og tar dem ut.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...