Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Setter penger på at neste sesong blir siste sesong.

Da må de isåfall få seg en ny heltidsjobb. Er ikke akkurat store rollene de har i filmer og diverse.

 

Kødder du eller? Grunnen til at det har vært en sesong i året i lang tid nå er jo fordi de har for mange andre prosjekter.

 

De har vel ikke for mange, men når man skal noen uker på Lilyhammer og Side om side så går det ikke med radioprogram uke etter uke. Var jo derfor Steinar lagde radioprogram med Eidsvåg fordi han hadde lite å gjøre. Nå skal de vel alltids få seg jobb innenfor nrk, er jo stort sett der de er med i når det gjelder tv. Filmrollene er bare noen minutt her og der.

Tore har nå også standupen så kanskje jeg tar feil. Mange små oppdrag her og der blir jo en del til slutt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Noen velfungerende alternativer til Podkicker for Android eller? Jeg har funnet ut at PK til stadighet hopper frem når jeg gjenopptar avspillingen av podcastene. Jeg har nok gått glipp av en del RR denne høsten, en sann tragedie. Jeg selger filmrettighetene til høystbydende.

Bruker podcast Republic. Denne virker overraskende bra. Laster ned automatisk og lager egen playliste. Så det eneste jeg trenger å gjøre er å trykke play.

Lenke til kommentar

Noen velfungerende alternativer til Podkicker for Android eller? Jeg har funnet ut at PK til stadighet hopper frem når jeg gjenopptar avspillingen av podcastene. Jeg har nok gått glipp av en del RR denne høsten, en sann tragedie. Jeg selger filmrettighetene til høystbydende.

Jeg bruker Mozilla Firefox, perfekt oversikt over podkaster. Og så spiller jeg dem av i hvilken som helst annen mp3-spiller, enten det er mobil eller pc. MediaMonkey har veldig god løsning for podkasts fordi programme tar vare på hvor avspillingen sluttet sist, så det kan jeg absolutt anbefale.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...