Gå til innhold

Gutt + jente = venn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, høres ut som typisk gutter.

 

Men selv om motparten har kjæreset, så ser det ikke ut som det bryr dem så mye. Noe som irriterer meg ved gutter, de kan ikke la jenter som har kjæreste være alene.

6523977[/snapback]

 

Ja ikkesant! Jeg hadde jo type i 3 år og det var ingen som noengang tok hensyn til deg... (bortsett fra meg)

Lenke til kommentar

Dette er et problem for meg, å sikkert mange andre.

 

Damer er godtroende å tror gutter ikke vil noe annet enn være venner, der tar de temmelig feil. Folk som har erfart dette kan bekrefte det.

 

Jeg har vært sammen med damen i tja, 2 og et halvt år nå. Hun snakker med en å samme gutt hele tiden, dette irriterer meg å gjør meg sur. Ja jeg stoler på hun, men jeg ser hva han skriver. Å jeg stoler ikke på han, hun er derimot så tvær at hu ikke kan høre, ender med at jeg banker fyren. Noe som jeg ikke har lyst til.

Lenke til kommentar
Gutter og jenter kan aldri være venner med mindre følgende krav oppfylles (minst et krav må være oppfylt):

 

1. Han er homo

2. Hun er superstygg

3. Hun er superovervektig

4. En eller begge parter er under 12 år

5. En eller begge parter er over 75 år

 

Er jenta normalt pen eller pen vil gutten alltid ha lyst til noe mer :yes:

6523822[/snapback]

 

Uenig i punkt 5. Problemet er bare at det tar så lang tid å få kontakt når man når en viss alder, at formiddagsluren ødelegger før man har rukket å rulle bort til jentesofaen på gamlehjemmet.

 

Gutter er slitsomme, ofte skal de være matcho, vise seg frem og prestere. Jenter er ofte mer åpne for nye tanker og ideer og vil prøve ut nye ting i praksis, i motsetning til gutter som ofte avviser ting fordi det teoretisk ikke stemmer med det de vet fra før.

 

Jeg tror også jenter som går inn for et god studiearbeid frister meg mer enn gutter som velger å var "matcho" gjennom hele studiet. Er pt. på ingeniørstudie, og tror jentene som har valgt seg hit (mye matte og fysikk) har ganske mye mellom ørene.

 

Min erfaring though

Lenke til kommentar
Dette er et problem for meg, å sikkert mange andre.

 

Damer er godtroende å tror gutter ikke vil noe annet enn være venner, der tar de temmelig feil. Folk som har erfart dette kan bekrefte det.

 

Jeg har vært sammen med damen i tja, 2 og et halvt år nå. Hun snakker med en å samme gutt hele tiden, dette irriterer meg å gjør meg sur. Ja jeg stoler på hun, men jeg ser hva han skriver. Å jeg stoler ikke på han, hun er derimot så tvær at hu ikke kan høre, ender med at jeg banker fyren. Noe som jeg ikke har lyst til.

6523995[/snapback]

 

Irriterende. Irriterende. Irriterende. Og det hele ender opp med at du føler deg som en dust, fordi du egentlig må stole på dama, til tross for at det henger en sleip liten rev over skuldrene hennes

 

Kunsten å besinne seg, og stole på seg selv er en dyd, Neppe!

Lenke til kommentar
Har også hatt en sånn venn, hun var kanskje min bestevenn en stund også. Desverre ble kontakten brutt når vi begynnte på videregående, å enda mer når vi begynnte å jobbe.

6524155[/snapback]

 

Klart, saant skjer utover aarene. Men min venninne bor fortsatt 50 meter nedi gata, saa vi moetes jo naa og da for en pils og en roeyk i godt selskap.

 

 

Og saa det er sagt, jeg synes hun er veldig attraktiv. Har allikevel aldri proevd meg (naa er jeg stygg, saa det kan ha noe med saken aa gjoere).

Lenke til kommentar
Linn C:

 

Når du treffer meg kan jeg garantere at det ikke står Linn med Hjerte bak på msn, dog er jeg redd det står Øivind med hjerte bak :)

6524027[/snapback]

 

Det står det allerede bak min msn ;) :!:

 

Klart man kan være venner, problemet mitt er bare at alle guttene prøver seg ganske tidlig... såvidt jeg vet sitter ikke kompiser og holder hender på kino og slik :p

Lenke til kommentar

6524027[/snapback]

 

 

Det står det allerede bak min msn ;)  :!:

 

Klart man kan være venner, problemet mitt er bare at alle guttene prøver seg ganske tidlig... såvidt jeg vet sitter ikke kompiser og holder hender på kino og slik :p

6524241[/snapback]

 

Vi har full medlidenhet for kompisene dine

Lenke til kommentar

Kompis kommer over for å se machofilm

 

Linn setter seg i en ende av 3'seter, han i andre enden

 

Kompis kommer nærmere og nærmere, og finner ut at han er trøtt og vil bruke skuldra mi som pute.

 

Åhh, og det enda jeg har sagt veldig godt ifra om at jeg ikke vil ha ny type og at jeg vil være singel. Kan da ikke bli mer tydelig enn det..

 

Han er kjempesøt og veldig grei og koselig og det er egentlig ingenting i veien bortsett fra at det siste jeg vil nå er ett nytt forhold...

Lenke til kommentar

Helt enig med Darkness, om en jente oppfører seg jentete og skal være søt tolkes dette ofte feil av gutter. Om de derimot oppfører seg guttete er det mindre sjans for at gutten prøver seg i et tidlig stadium, og om han da prøver seg senere er det på grunn av personligheten, så vel som utseende til jenta.

Lenke til kommentar
altså, gutter tolker alt som feil signaler..vakkerhet i seg selv er en meget feil signal..

6524254[/snapback]

 

Ikke alle gutter

 

Linn C: Da bør du ta det opp med han å si det til han, ved å ikke si noe gjør du han bare mer usikker, noe som er typisk jenter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...