Gå til innhold

Gutt + jente = venn?


Anbefalte innlegg

Er lettere å prate med en jente om enkelte ting.(synes jeg iallefall)

 

;)

6534172[/snapback]

Ja enig. synes det er lettere å prate om problemer og sånt med jenter enn med gutter.

 

Blir alltid glad når jeg hører fra ei jente at hvis jeg har problemer så kan jeg komme til dem, hvis det er gutter som sier det så tenker jeg alltid at jeg ikke har problemer. rart :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det som plager meg med jenter er at de er så langsur.

 

Også plotter de ting. Helt sinnsykt sære ting, på null grunnlag. F.eks. en gang jeg ikke hadde sett ei veninne på ei uke. Ho var helt i hundre, og jeg var glad for å se ho. Men siden jeg ikke så ut som at jeg hadde tatt ecstasy, og hoppet i taket, så ble teorien at jeg tok henne og de andre jentevennene mine for gitt. Noe som resulterte i at hun de neste par dagene prøvde å fryse meg ut ved å ikke prate med meg (noe som jeg kun opplevde som en mild irritasjon, ettersom at hun ikke svarte da andre var der og jeg spurte henne om noe, men fortsatte å prate med den andre upåvirket, noe jeg er vant til). Helt utrolig sinnsykt spaca. Blei helt satt ut når ho sa det, selv om det visstnok ikke var "vondt ment". :hmm: Spaca. Bare spaca. Jenter er fryktelig merkelige.

Lenke til kommentar
Jeg har prøvd MANGE ganger å ha guttevenner, for jeg synes gutter er mye kjekkere å henge med enn jenter...

 

Det går aldri!

 

Dag 1, jeg treffer en gutt og vi ser film sammen

Dag 2, det står Linn med hjerte bak i msn hans

 

Alltid skal de holde deg i handa eller kysse på deg  :blush:

Bor du fremdeles i Stavanger? Bli med meg og wh1te ut i Sandnes (eller kanskje Stavanger hvis du er heldig) en gang. Jeg sverger vi ikke ender opp med et "linn<3" på MSN :!: Men jeg kan ikke snakke for resten av gjengen hvis du treffer dem :)

Lenke til kommentar
Jeg har prøvd MANGE ganger å ha guttevenner, for jeg synes gutter er mye kjekkere å henge med enn jenter...

 

Det går aldri!

 

Dag 1, jeg treffer en gutt og vi ser film sammen

Dag 2, det står Linn med hjerte bak i msn hans

 

Alltid skal de holde deg i handa eller kysse på deg  :blush:

Bor du fremdeles i Stavanger? Bli med meg og wh1te ut i Sandnes (eller kanskje Stavanger hvis du er heldig) en gang. Jeg sverger vi ikke ender opp med et "linn<3" på MSN :!: Men jeg kan ikke snakke for resten av gjengen hvis du treffer dem :)

6540431[/snapback]

 

Ja jeg bor fremdeles i Stavanger :p Skal ut den siste helga mi der nede, og det blir nok garantert i Stavanger. Går ikke ut i Sandnes for der er guttene EKSTRA innpåslitne :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Jeg har prøvd MANGE ganger å ha guttevenner, for jeg synes gutter er mye kjekkere å henge med enn jenter...

 

Det går aldri!

 

Dag 1, jeg treffer en gutt og vi ser film sammen

Dag 2, det står Linn med hjerte bak i msn hans

 

Alltid skal de holde deg i handa eller kysse på deg  :blush:

 

Argh, lær meg din hemmelighet :) jeg gjør ikke annet enn å se på film etc med gutter men ingen som har Kristin <3 i nicket sitt :cry: Alle gutter ender opp som guttevenner uansett hva jeg gjør..

Lenke til kommentar
Ja.

Jeg mener, hvor mange av venninnene gidder å snakke om pc-ting, er interessert i foto, eller kan snakke om "ekle ting"? Nei, sånt kan man snakke med gutter om. Mye lettere.

De er ikke så ille på å baksnakke heller. De slår hverandre og så er de venner igjen. Ikke så mye psykisk krigføring :p

6523532[/snapback]

Du har skjønt det!

 

Male > Female

:p

6525517[/snapback]

jeg hadde gjordt det mer enn gjerne :!: . + at bestevenninna mi er litt nerdete også^^ . har mange jentevenner som liker sånt . men har guttevenner også...
Lenke til kommentar
Argh, lær meg din hemmelighet :) jeg gjør ikke annet enn å se på film etc med gutter men ingen som har Kristin <3 i nicket sitt  :cry: Alle gutter ender opp som guttevenner uansett hva jeg gjør..

6540734[/snapback]

 

Neinei, du må lære meg DIN hemmelighet :)

 

Tenk så irriterende. Jeg trives best med gutter fordi jeg har gutteinteresser. Jenter blir ofte for kjedelig for meg da jeg ikke er fan av å se på hotel cæsar osv med de hver dag. Alikevel ender jeg opp med å sitte alene hjemme fordi jeg ikke vil såre gutten når han har følelser jeg ikke kan gjengjelde...

 

I fare for å virke cocky, har jeg siden jeg ble singel pådratt meg 4 stk betatte gutter. Alle fantastiske gutter jeg kunne tenkt meg å vært venn med, men det blir vanskelig når de vil være mer enn vennen min :blush::blush:

Lenke til kommentar

Det at gutter generelt har problemer med og være venner med gutta kommer mye ann på hva de ønsker oss jentene når de har fått kontakt. Spesielt single gutter tenker ofte med "junior" mens noen få prosent tenker mindre med den fordi de vil bli venner.

 

Det som kræsjer ofte er at vi alle har hormoner, man kan si noe feil, plutselig få et kick og gjøre noe feil.. Å da blir det som sakt kræsj.

 

Men ja, jeg har noen jente venner som jeg har vært venner med i mange år. Vi har det kult sammen, som et par skikkelige kompiser så det er mulig. Jeg er en veldig flørtete person av meg tror jeg, men vi veit alle hvor vi har hverandre så det skjer ikke mer enn det. Har tross alt dame selv og vil aldri finne på å gå bak ryggen hennes å ta en `spansk` en.

 

Men de jentevennene som for alltid er dine jentevenner er de du har kjent en god stund.

Mens nye friske jenter og gutter, leser hverandre feil. Å i fare for å si dette for min egen helse siden jeg selv er gutt. Er dette ofte gutta som leser feil..

Lenke til kommentar
Argh, lær meg din hemmelighet :) jeg gjør ikke annet enn å se på film etc med gutter men ingen som har Kristin <3 i nicket sitt  :cry: Alle gutter ender opp som guttevenner uansett hva jeg gjør..

6540734[/snapback]

 

Neinei, du må lære meg DIN hemmelighet :)

Jeg regner med at det er fordi hun ikke flørter så veldig, eller er ute etter kos (klining) o.l.

Lenke til kommentar
Jeg har prøvd MANGE ganger å ha guttevenner, for jeg synes gutter er mye kjekkere å henge med enn jenter...

 

Det går aldri!

 

Dag 1, jeg treffer en gutt og vi ser film sammen

Dag 2, det står Linn med hjerte bak i msn hans

 

Alltid skal de holde deg i handa eller kysse på deg  :blush:

 

Argh, lær meg din hemmelighet :) jeg gjør ikke annet enn å se på film etc med gutter men ingen som har Kristin <3 i nicket sitt :cry: Alle gutter ender opp som guttevenner uansett hva jeg gjør..

6540734[/snapback]

 

Ja, lær oss din hemmelighet.

 

Jeg vil gjerne at den neste jenta jeg skal se film med skal ha <3 *navnet mitt* i MSN-nicket sitt dagen etter. :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Argh, lær meg din hemmelighet :) jeg gjør ikke annet enn å se på film etc med gutter men ingen som har Kristin <3 i nicket sitt  :cry: Alle gutter ender opp som guttevenner uansett hva jeg gjør..

6540734[/snapback]

 

Neinei, du må lære meg DIN hemmelighet :)

Jeg regner med at det er fordi hun ikke flørter så veldig, eller er ute etter kos (klining) o.l.

6541325[/snapback]

 

Faktisk ikke helt sant.

 

Jeg flørter, men gutter tolker tydeligvis dette som vennskapelig flørting. Jeg kan pynte meg skikkelig før jeg skal være med vedkommende, blodflørte med vedkommende og allikevel får jeg den "å så fint at vi er venner Kristin jeg føler jeg kan snakke med deg om alt" :mad:

 

Og ikke tro det hjelper å kose og pjuske på dem heller. For det tar de i såfall bare som vennskapelig kos. Hadde jeg kledd av meg alle klærene og hoppet naken foran tven hadde de vel bare sett på det som vennskapelig nakenhet også.

Lenke til kommentar
Argh, lær meg din hemmelighet :) jeg gjør ikke annet enn å se på film etc med gutter men ingen som har Kristin <3 i nicket sitt  :cry: Alle gutter ender opp som guttevenner uansett hva jeg gjør..

6540734[/snapback]

 

Neinei, du må lære meg DIN hemmelighet :)

Jeg regner med at det er fordi hun ikke flørter så veldig, eller er ute etter kos (klining) o.l.

6541325[/snapback]

 

Faktisk ikke helt sant.

 

Jeg flørter, men gutter tolker tydeligvis dette som vennskapelig flørting. Jeg kan pynte meg skikkelig før jeg skal være med vedkommende, blodflørte med vedkommende og allikevel får jeg den "å så fint at vi er venner Kristin jeg føler jeg kan snakke med deg om alt" :mad:

 

Og ikke tro det hjelper å kose og pjuske på dem heller. For det tar de i såfall bare som vennskapelig kos. Hadde jeg kledd av meg alle klærene og hoppet naken foran tven hadde de vel bare sett på det som vennskapelig nakenhet også.

6541518[/snapback]

 

 

Haha, ja. Kjenner meg igjen, men jeg liker det sånn :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Fuckfriends er en god idé, men stort sett en katastrofal ting å gjøre i praksis. Svært vanskelig å holde følelser og slikt ute i lengden, og det tærer fort på vennskapet.

Lenke til kommentar
Og 14 sider på 3 dager er intet mindre enn imponerende

6542089[/snapback]

Du vet, interessant tema ;)

 

Fuckfriends er en god idé, men stort sett en katastrofal ting å gjøre i praksis. Svært vanskelig å holde følelser og slikt ute i lengden, og det tærer fort på vennskapet.

6542108[/snapback]

Men når man etterhvert skjønner at man har følelser for hverandre, hvorfor ikke da gå over til å være kjærester?

selv om det forutsetter at begge føler det samme...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Og 14 sider på 3 dager er intet mindre enn imponerende

6542089[/snapback]

Du vet, interessant tema ;)

 

Fuckfriends er en god idé, men stort sett en katastrofal ting å gjøre i praksis. Svært vanskelig å holde følelser og slikt ute i lengden, og det tærer fort på vennskapet.

6542108[/snapback]

Men når man etterhvert skjønner at man har følelser for hverandre, hvorfor ikke da gå over til å være kjærester?

selv om det forutsetter at begge føler det samme...

6542201[/snapback]

 

Problemet er ofte at den ene utvikler følelser og ikke den andre, selv om det ble "avtalt" å holde følelsene ute av bildet. Utrolig vondt for begge to, både den som er forelsket og den som må avvise en god venn. Veldig god idé på papiret, ofte katastrofalt i praksis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...