Gå til innhold

Gutt + jente = venn?


Anbefalte innlegg

Problemet er ofte at den ene utvikler følelser og ikke den andre, selv om det ble "avtalt" å holde følelsene ute av bildet. Utrolig vondt for begge to, både den som er forelsket og den som må avvise en god venn. Veldig god idé på papiret, ofte katastrofalt i praksis.

6542356[/snapback]

 

 

Helt enig. Det funker kanskje en liten stund, men veldig ofte utvikler det seg følelser hos hvertfall den ene parten.

 

Når det gjelder jentevenner, har jeg en hel del, og de fleste bare venner. Flørting osv forekommer, men når det ikke er mer enn bare litt "kosing" så gjør det ikke så mye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jenter er veldig vanskelig av natur. De baksnakker, sladrer og oppfører seg generelt sett veldig ofte teit.

I motsetning til gutter?

 

Lenge var jeg av oppfatningen av at gutter var værst. Mange jenter jeg kjenner mente jenter var verst.

 

Etterhvert har jeg kommet frem til følgende: Begge kjønn har nokså jenvt fordelt med mennesklig søppel og teit oppførsel. Gutter kan forøvrig baksnakke, sladre og oppføre seg like teit som jenter. (og kan i tillegg gjøre mye annet rart..)

Lenke til kommentar

Tja. For å ta et eksempel. Du treffer på en jente, og du treffer på en gutt. Hvis gutten ikke er interessert i å være venner med deg, så gidder han trolig ikke å være utpreget hyggelig mot deg, eller late som han synes du er kjempehyggelig. Jenta derimot, hun er mest sannsynlig falsk som faen. Man kan ikke ta alt for god fisk. Det er umulig å vite hva hun tenker om deg.

 

Finnes selvfølgelig unntak, men det er bare et typisk eksempel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Ikke helt enig med deg. Jeg har ved flere anledninger opplevd jenter som tydeligvis ikke er interessert i å være venner med meg for å være frekke, lite hyggelige om de ikke slenger dritt til deg rett i ansiktet. Hvor konfronterende og åpne folk er om folk de liker eller ikke tror jeg har like mye med hvordan man er som person som kjønn. Men selvsagt, jenter er jo blitt sosialisert til å være blide og "behagelige" når som helst og noen blir kanskje falske av slikt, gutter har jo ikke den samme greien.

Lenke til kommentar

De er vel det mot gutter.

 

Mot hverandre derimot... jenter kan være skikkelig bitchy.. og jeg er sikkert den største bitcha av de alle.

 

Jeg har ikke "likt" andre jenter fram til nå , men har funnet ut at jeg skal prøve alikevel. I går skulle date'n min hente ei jente som også het Linn. Da hu satte seg i bilen snudde jeg meg og gav henne handa mi og presenterte meg selv, vi lo litt fordi vi begge het det samme, og isen var brutt. Det var ikke verre enn det, og jeg syntes hun var råkoselig :)

 

Blir nok flere venninder på meg etterhvert nå ja :p

Lenke til kommentar
De er vel det mot gutter.

 

Mot hverandre derimot... jenter kan være skikkelig bitchy.. og jeg er sikkert den største bitcha av de alle.

 

Jeg har ikke "likt" andre jenter fram til nå , men har funnet ut at jeg skal prøve alikevel. I går skulle date'n min hente ei jente som også het Linn. Da hu satte seg i bilen snudde jeg meg og gav henne handa mi og presenterte meg selv, vi lo litt fordi vi begge het det samme, og isen var brutt. Det var ikke verre enn det, og jeg syntes hun var råkoselig :)

 

Blir nok flere venninder på meg etterhvert nå ja  :p

6542983[/snapback]

 

Så du har ikke hatt for vane å presentere deg for andre fordi de er jente, tidligere? :hmm:

Lenke til kommentar

darkness|: Har opplevd nøyaktig samme med gutter. De kan være SVÆRT så manipulerende og dra falske vennskap rimelig langt(her snakker vi flere år) hvis de ser en måte de kan tjene på det. (I dette tilfellet å ha noen de kan "heve" seg over. Litt komplisert, du kan få forklaring per PM hvis du vil. :p)

Lenke til kommentar
Så du har ikke hatt for vane å presentere deg for andre fordi de er jente, tidligere?  :hmm:

6542991[/snapback]

 

Jeg har ikke hatt interesse av å omgås jenter tidligere, fordi jeg ikke deler interessene deres. Jeg har mine få venninder som jeg har hengt med siden barne/ungdomskolen liksom , og har ikke hatt behov for nye venninder.

 

Jeg har jo presentert meg, men jeg har hatt en annen innstilling. Litt sånn.. åhh så skummelt lurer på hva hun synes om meg hu liker meg sikkert ikke så jeg vil ikke snakke med henne.. den typen....

 

Robbie: Du har å mingle med meg når jeg kommer i August :p Jeg er ei snill bitch though

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...