Gå til innhold

Crysis ingame video

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Når kommer spillet forresten ?

6399932[/snapback]

Det dukker nok opp i starten av 2007. Utviklarane har tidlegare snakka om "Winter 2006", men ting blir som regel utsatt.

Skrevet
hva kan man si...imponerende...

lurer på hva maskinvare du må ha for og spille det i 60 fps med alt på high..

pc til 40 000 eller 360/ps3

6399921[/snapback]

Crysis kommer kun til PC.

Skrevet (endret)

Ingen kan nekte for at dette ser godt ut ja Håper gameplayet følger samme nivå som grafikken ;)

EDIT: Er det bare meg eller ser det ut til at han spiler med gamepad? Syns liksom siktingen var litt statisk,slik som på konsoll ;)

Endret av Mala
Skrevet

Når det gjelder systemkravene til techdemoene av Crysis fant jeg denne etter et lite googlesøk :)

Minimum Requirements

CPU: Athlon 64 3000+/Intel 2.8ghz

Graphics: Nvidia 6600/X800GTO (SM 2.0)

RAM: 768Mb/1Gb on Windows Vista

HDD: 6GB

Internet: 256k+

Optical Drive : DVD

Software: DX9.0c with Windows XP

They are simply estimates made by myself based on the factors mentioned above. The minimum requirements may drop a little below that, but I don't think you would want anyless than that by the time Crysis comes out. Also remember that CryEngine2 will be very scalable.

Recommended Requirements

CPU: Dual-core CPU (Athlon X2/Pentium D)

Graphics: Nvidia 7800GTX/ATI X1800XT (SM 3.0) or DX10 equivalent

RAM: 1.5Gb

HDD: 6GB

Internet: 512k+ (128k+ upstream)

Optical Drive : DVD

Software: DX10 with Windows Vista

Man får håpe og tro at de blir litt "snillere" ved release :p

Skrevet (endret)
er (amd athlon 64 4000 +)

og corsair value 2048 mb ram bra nokk, eller må ein til med noen pc-er på 20 tusen for å køyre spelet?:p

6403157[/snapback]

Vet du hva, jeg har på følelsen at vist du snoker litt rundt i dette forumet, ja kanskje denne tråden, ja kanskje til og med posten rett over din, så finner du svaret. Vist det ikke er for meget å be om selvfølgelig.

Endret av Goz
Skrevet

og corsair value 2048 mb ram bra nokk, eller må ein til med noen pc-er på 20 tusen for å køyre spelet?:p

6403157[/snapback]

Vet du hva, jeg har på følelsen at vist du snoker litt rundt i dette forumet, ja kanskje denne tråden, ja kanskje til og med posten rett over din, så finner du svaret. Vist det ikke er for meget å be om selvfølgelig.

6403281[/snapback]

Må jeg si jeg likte måten du håndterte Goz' uvitenhet :thumbup:

For de av dere som ikke tok seg bryet med å trykke på linken for å lese litt selv:

Crysis will no doubt be a fairly demanding game. It will require a good system to perform well. The following requirements are simply estimates based on what the tech demos are displaying as well as what current hardware requirements are for games and ofcourse what has already been said by game officials.

Det er altså bare en estimering av kravene i forhold til de nåviste techdemoene.

Jeg vil jo tro at spillet yter bedre når det endelig blir ferdig (?) Kan jo også være mulig at noe/mye av det grafiske ennå ikke er blitt implementert (?) Hva vet vel jeg? :p

Skrevet

6403157[/snapback]

6403281[/snapback]

Fantastisk !

Skrevet
hva kan man si...imponerende...

lurer på hva maskinvare du må ha for og spille det i 60 fps med alt på high..

pc til 40 000 eller 360/ps3

6399921[/snapback]

PC er utrolig billig nå i forhold til tidligere. 1.86-PC'ene kostet jo over 20.000 kroner. Nå får man en utrolig kraftig PC til 15.000 kroner. Da har man nesten det kraftigste på markedet.

Men Crysis ser veldig kravstort ut ja. Når spill får slike spill-teste-PC'er (som alltid er av stort sett det beste innen hardware) til å hakke såpass, kan det bety kun èn ting: Dette blir et FPS-O-RAMA! :ohmy:

Skrevet

Men en ållreit grafikk motor trenger vel det ikke å kreve livet av maskinen. Mange trodde jo du måtte ha PC finasiert av nasa for å kjøre Doom 3, det viste jo seg å være feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...