Gå til innhold

På tide å avskaffe 14-tegnsregelen


Ønsker du at 14-tegnsregelen bør avskaffes?  

142 stemmer

  1. 1. Ønsker du at 14-tegnsregelen bør avskaffes?

    • Ja
      95
    • Nei
      43
    • Vet ikke/ingen formening
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enig. Ikke veldig vanskelig å unngå regelen heller. De fleste skriver jo bare 14141414 bak, eller noe lignende..

6301723[/snapback]

 

Er forsåvidt ikke det jeg vil frem til.

6301781[/snapback]

Nei skjønner jo det da. Jeg bare sier at det ikke er så vanskelig jeg, derfor blir det mye 144141414 osv. ;)

Lenke til kommentar
Enig. Ikke veldig vanskelig å unngå regelen heller. De fleste skriver jo bare 14141414 bak, eller noe lignende..

6301723[/snapback]

 

Er forsåvidt ikke det jeg vil frem til.

6301781[/snapback]

Nei skjønner jo det da. Jeg bare sier at det ikke er så vanskelig jeg, derfor blir det mye 144141414 osv. ;)

6301865[/snapback]

 

Ja har sett det endel steder he he

Lenke til kommentar
Enig. Ikke veldig vanskelig å unngå regelen heller. De fleste skriver jo bare 14141414 bak, eller noe lignende..

6301723[/snapback]

 

Er forsåvidt ikke det jeg vil frem til.

6301781[/snapback]

Nei skjønner jo det da. Jeg bare sier at det ikke er så vanskelig jeg, derfor blir det mye 144141414 osv. ;)

6301865[/snapback]

 

Ja har sett det endel steder he he

6301878[/snapback]

Og det burde det slås ned på... ;)

Lenke til kommentar
Jeg er for 14-tegnsregelen, men ikke slik den blir overholdt i dag. Det må bli slått ned på poster som unngår 14-tegnsregelen, ikke bare slette de aktuelle postene. Jeg ser til stadighet de samme brukerne som skriver "141414" gang på gang på gang.

6302043[/snapback]

 

Det vil forandre seg når vi moderatorer får notisblokken vår. Da får folk en PM om "vennligst gi faen med å skrive 14141414 i hytt og pine", og en notis i notisblokken. Etter det kommer en advarsel.

 

Nå om dagen sletter jeg bare innleggene. Ingen av dem har noe verdi, så det er ikke akkurat noe tap.

Lenke til kommentar

Vil det bli slått ned på innlegg der du skriv nonsens for å omgå 14-teiknsregelen i OT-trådar der tråden strengt tatt ikkje har behov for meir? For eksempel trådar der du skal poste bilete?

 

Om du ser bort frå OT, så er det ikkje mange trådar du klarer deg med mindre enn 14 teikn, men det vil vel ikkje være nødvendig å slå ned på trådar der du knapt har bruk for ein einaste bokstav i OT?

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Det vil forandre seg når vi moderatorer får notisblokken vår. Da får folk en PM om "vennligst gi faen med å skrive 14141414 i hytt og pine", og en notis i notisblokken. Etter det kommer en advarsel.

6302097[/snapback]

Hvor lenge har dere egentlig ventet på denne notatblokken? To år? Tre år?

Lenke til kommentar
Det vil forandre seg når vi moderatorer får notisblokken vår. Da får folk en PM om "vennligst gi faen med å skrive 14141414 i hytt og pine", og en notis i notisblokken. Etter det kommer en advarsel.

6302097[/snapback]

Hvor lenge har dere egentlig ventet på denne notatblokken? To år? Tre år?

6313448[/snapback]

"Why do you lay these troubles on an already troubled mind?"

 

La nå mannen gjøre det han klarer :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...