Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082
Jeg er enig med deg, synes filmen var utrolig kjedelig og meningsløs, jeg ville bare se om det var samme grunn som deg. ^^

7922950[/snapback]

 

Haha, ok, der lurte du meg. Trodde du var en som digget Spy Game :p Trodde jeg skulle få inn noen skikkelige komentarer :!:

 

Fint at noe er enig med meg hvertfall.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dis - en historie om kjærlighet (1995)

 

Jeg har aldri blitt mer skremt av en film...

Den er pil rotten!

Filmen varer i en time, inkludert den "erotiske" forfilmen "Kysset".

Det er kun monolog i filmen. En av dem er noe som: "Måkene lettet fra taket. Det var nesten så de visste at vi vile være alene"

"Baben" i filmen er S(t)iv Stubsveen.

Aune Sand regisserer filmen, og går rundt i en alt for trang bukse.

Ti minutter ut i filmen lurer du på hvor lenge det er igjen av filmen.

Han som jeg lånte denne vhs'en fra har aldri sett filmen ferdig.

Hvorfor? Han sovner etter få minutter.

Den har absolutt ingen underholdningsverdi, og er kun ekkel.

Konklusjon: Ikke se Dis - en historie om kjærlighet, uansett hvor mye du lurer på hvordan kjærligheten er i "verdensmeteropolene" New York, Kairo, Paris, Normandie og Oslo.

Lenke til kommentar

En film jeg ALDRI vil se igjen er Envy når man ser skuespillerlisten med Jack Black og Ben Stiller i spissen skulle man tro det var en morsom og god film. Kan ikke beskrive hvor skuffet jeg var, grunnen var ganske enkelt at denne filmen ikke var noe morsom, jeg kan ikke huske at jeg lo en eneste gang. Anbefaller ingen å bruke bort dyrebar tid av deres liv på å se dette makkverket.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hellboy: en forvirrende film med en forvirrende handling. Dårlige skuespillere og alt. Anbefalern ikke!

7929018[/snapback]

Hellboy er en film for folk som har lest tegneserien med samme navn ;)

8019143[/snapback]

Det må det nesten være, jeg kan aldri tenke meg at noen går inn med clean slate og blir underholdt. Er vel som Firefly/Serenity-fenomenet.

Lenke til kommentar

Firefly/Serenity-fenomenet blir noe annet. Serenity er en film som samtidig er avslutningen på Firefly-serien. At filmen ikke klarer å stå på egne ben er dens egen feil.

 

Hellboy tegneserie vs film blir jo det samme som alle andre filmatiserte tegneserier (Superman, Batman, Punisher, osv).

 

Jeg har aldri hatt noe forhold til Hellboy-tegneserien, men jeg likte filmen veldig godt. Gleder meg til 2'ern kommer. 1'ern var jo bare en klar begynnelse på noe stort. :)

Lenke til kommentar
Harry Potter og fangen fra azkaban - kansje film produsenten burde bruke boken som manus litt mer, så blir den ikke drit dårlig.

 

Du må aldri vurdere filmen etter bøkene, da burde du lest Ringenes herre.

Anbefaler ikke å lese både boka og se filmen. Gjør en av delene.

8024914[/snapback]

 

Jeg elsker LOTR, både boka og filmene. Det meste som ble kuttet bort i filmen ser jeg på som "expendable". Ikke alt kan få plass i filmen, og folk som Tom Bombadil hørte ikke hjemme i hovedhistorien til LOTR: Han fikk ikke historien videre, og dermed var han ikke nødvendig. Jeg er glad for at LOTR-filmene var så lange som de var, men jeg skal være ærlig og innrømme at jeg tvilsomt ville likt LOTR like godt om hver film hadde vart i 15 timer.

Lenke til kommentar
Leide Date Movie idag og det må være helt erlig den dårligste og teiteste filmen jeg noen sinne har sett. Jeg trodde ivertfall jeg skulle få noen lattere sånn som i Scary Movie filmene, men dette var bare tragisk. Jeg er flau over og ha leid den og gruer meg til og levere den.

8025549[/snapback]

Hææ? :ohmy:

Date Movie er jo genial :D

Lenke til kommentar

Filmer jeg ALDRI vil se igjen er: Doom, Miami Vice og Mindhunters. Mindhunters har en så dårlig historie og det er så tydelig at filmen prøver å være "smart" uten å lykkes. F. eks. så får en av hovedpersonene ( LL Cool J :thumbdown: ) mistanke om at en av "kameratene" er bak drapene på noen av de andre kameratene. Men så er det så at ingen at de andre tror på LL Cool J så på slutten av filmen viser det seg at det var han som mistenkt, som var morderen :p Blæhh dårlig historie

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...