Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082
Hehe, hadde tenkt å se den ferdig ja... blir bare litt graving i gamle vhs esker.

7914029[/snapback]

 

Har du alle filmene? :) FSiden du sier du må leite i gamle vhs esker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enkelt

 

xXx <<< så den egentlig aldri ferdig, men ikke faen om jeg noensinne skal se et sekund til på det mølet der.

 

 

Begrunnelse:

 

Tøv tøv og atter tøv, middelmådig skuespiller (Vin Diesel) som spiller best når han ikke sier et eneste ord i en film. Historie og dialoger som må være blant det mest patetiske som er laget. Er vel knapt noe positivt å si :S

Endret av ChrchBrnr
Lenke til kommentar
Høh? Fritt Vilt? seriøst?? Selv synes jeg denne filmen var knallgod til å være en norsk skrekk-film.

7921904[/snapback]

 

"Til å være en norsk skrekkfilm". Skulle det høres ut som noe positivt? Det finnes et fåtall gode norske skrekkfilmer. Personlig synes jeg Villmark er en god kandidat, og en del mener også at De Dødes Tjern er creepy. Ellers er det vel lite. Fritt Villt syntes ikke jeg heller noe om. Den var jo bare middelmådig - på det høyeste. Historien var, når den i det hele tatt var eksisterende, bare totalt elendig. Skuespillet var også tåpelig. Seriøst, en fisefin trondheimer i en skrekkfilm? Da begynner man bare å le altså . Jeg har ikke noe mot trøndere - jeg er jo en selv - men noen trøndere passer dårlig inn i seriøs film. Samme som med han fyren som vant Idol sist. Jeg lo hver gang jeg så han sitte i et intervju. Høres jo bare helt dumt ut, måten de prater på!

 

Dessuten var jo ikke filmen skummel engang! Bare totalt forutsigbar, og umenneskelig klisjèfylt.

 

Nei huff, Fritt Villt flytter ikke norsk film noe fremover, akkurat. Men smaken er jo selvsagt som baken. :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Det skrev jeg pågrunn av fjorten tegn regelen. Men når jeg tenker meg om kunne jeg skrive "jeg vil ikke se Spy game igjen" Tja, det var vel en ide.

7922845[/snapback]

Vi er ut etter en begrunnelse, frøken.

7922855[/snapback]

 

Frøken, hørt slik :p

 

Tja, jeg synes filmen var lite spennende. Kjedelig faktisk. Har ikke noe god begrunnelse, litke bare ikke filmen.

 

Venter bare på protester nå :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...