Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom i skade for å impulskjøpe et par filmer av typen ryddesalg-tilbud av Blu-ray. The Asylum lager det som kalles for mockbusters. Det beste med filmene de lager er fronten på coveret. Det ser akkurat ut som blockbusters hvis du fjerner alt av terningkast med 6-ere og 5-ere på fronten. Får meg til å lengte etter "gode" filmer som Monster in the closet, Plan 9 from outer space og Battlefield Earth. Vil du ha en film fra dem gratis, send meg en PM med adressen din. Jeg tuller ikke.

Lenke til kommentar

nr 2 av hobbiten var jo helt bortkastet. Var jo ingen fremdrift i forhold til hvor 1ern sluttet og 3ern begynte... det hadde liksom ikke skjedd noe på en måte... Nei. Det var dårlige filmer alle 3. Fine effekter og stilig laget, men med det budsjettet skulle det bare mangle... Men dårlig endog... Jeg så til og med nr 2 to ganger :/

Lenke til kommentar

 

Alle filmene til Scorsese, egentlig. Det er noe med filmene hans som gjør de mye kjedeligere enn de burde være. Synd, for de fleste virker ganske lovende.

Seriøst? Har du sett "The Departed" ? Den er ulidelig spennende, og er på min topp 3 over gangsterfilmer!

 

 

Jeg syntes den var helt grei og ikke noe mer. 6/10.

 

Hobbiten-filmene er altfor lange. Jeg ville heller hatt én film på tre-fire timer regissert av Guillermo Del Toro.

Lenke til kommentar

Skjønner hva du mener.

 

Jeg leide den første Hobbiten da den kom ut på disk og så de to andre på kino, og jeg syns også at de er for lange. I "Smaugs Ødemark" blir de egentlig for lenge i Laketown eller hva byen het, i forhold til hvor mye som skjer. I "Femhærerslaget" blir Smaug drept innen det første kvarteret eller så er over og resten føles litt som fyllmasse.

 

Jeg forventet at kampen mot Smaug skulle vare lenger, han var jo liksom fienden de måtte drive ut av fjellet de skulle gjenerobre.

 

To filmer hadde etter min mening vært nok.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen problem med lengden på Hobbit filmene, men det blir for mye 'Awesome' acton og cgi. Det er rett og slett for mye og overdrevet i tillegg.

 

 

Når det gjelder filmer jeg aldri skal se igjen eller ikke se i det hele tatt, så er det mange...

 

Blant annet alt av Wam og Vennerød

Endret av 1969
Lenke til kommentar

Jeg har ingen problem med lengden på Hobbit filmene, men det blir for mye 'Awesome' acton og cgi. Det er rett og slett for mye og overdrevet i tillegg.

 

 

Når det gjelder filmer jeg aldri skal se igjen eller ikke se i det hele tatt, så er det mange...

 

Blant annet alt av Wam og Vennerød

Ble for mye cgi ja, spesielt i Femhærerslaget. Synes at kampene så så falske ut, så ut som et dataspill nærmest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...