Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The Devil wears prada

Napoleon Dynamite

Bring it on

Ghost Dog

2 Fast 2 Furious

The Core

Honey

Fun with Dick and Jane

Nacho Libre

School of Rock

The Girl next door

8115918[/snapback]

The Girl Next Door er jo bare genial da! Er blant de filmene jeg har sett mest tror jeg. Er faktisk ikke mer enn et par dager siden jeg sist så den.

Napoleon Dynamite var jo også helt rå. Men den er veldig spesiell i grunn, så man skal nok ha en ganske sær smak for å falle for den filmen.

Lenke til kommentar

Scary Video 5 eller Boy Eats Girl som den egentlig heter!

 

Tragisk grøsser komedie, med grusom humor og historie som får hjernen til å skrumpe inn.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Han main zombie duden overlevde, mens alle han har gjort til zombier (vennene fra skolen!) blir strødd rundt omkring som gjødsel av en killer traktor!

Beste av allt så skal det bare et slangebitt til for å bli kurert fra zombiemanien. Tenk om alle de andre (som kanskje mangler en arm eller fot) ble bitt for så å bli kurert, kanskje uten en arm eller fot. DET hadde vært noe det, men neida!

Filmen slutter ved at alle dauer bortsett fra zombie duden og dama som nå blir hans (som tydeligvis dreper zombier med traktoren sin daglig).

Happy ending og ingen sørger over alle som daua.

 

Noen som vet hvorfor filmen heter "Scary Video 5" i norge?

Lenke til kommentar

Jeg og noen kompiser skulle leie oss et par filmer, for noen helger siden. Blant de filmene leide vi A Dirty Shame, mest pga. at Johnny Knoxville spilte i den.

 

Men makan til film, handlingen var bare helt fryktelig, alt sammen var ganske overdrevet syntes vi allefall. Kanskje det skal være sånn, men uansett falt ikke denne filmen noe i smak, men vi så den ferdig.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Se aldri king kong.

den var lang og kjedelig!

8155222[/snapback]

 

Snakker vi originalen eller nyversjonen?

 

Begge versjonene var uansett konge :thumbup:

8156352[/snapback]

 

Det finnes 3 versjoner :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...