Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil ALDRIG se "A night on the museum" igjen.

En blanding av dårlig story, humor og utrolig forutsigbare amerikanske klisjeer! :nei:

 

Dog den scenen der de små levende miniatyr dukkene åpnet ventilmen på bilen var morsom :p

Endret av megosta
Lenke til kommentar
Jeg skal aldri se "tre nøtter til askepott" igjen. Makan til kjedelig film skal man lete lenge etter.

 

Syns også at "Zoolander" var dårlig. Skjønte ikke poenget og den var rett og slett kjedelig i et forsøk på å være morsom.

8114371[/snapback]

 

 

HÆÆÆ? tre nøtter til akepott er jo jul! Rare menneske

Lenke til kommentar
Jeg skal aldri se "tre nøtter til askepott" igjen. Makan til kjedelig film skal man lete lenge etter.

 

Syns også at "Zoolander" var dårlig. Skjønte ikke poenget og den var rett og slett kjedelig i et forsøk på å være morsom.

8114371[/snapback]

 

 

HÆÆÆ? tre nøtter til akepott er jo jul! Rare menneske

8115585[/snapback]

 

Vel.. delte meninger ;)

Lenke til kommentar

til Den Polse: personlig synes jeg at 2 fast and 2 furious og school of rock er litt over middels bra filmer og har ikke noe imot å se dem igjen..

 

film/filmer jeg ikke vil se igjen(hmmm): ticker + en del annet som jeg ikke kommer på i forbifarten( en del filmer sm jeg har sittet å sett på tv, fordi jeg ikke har hatt noe annet å gjøre; kan ikke navnene selvsagt.)

Endret av kallekul
Lenke til kommentar
Slither, tenkte denne filmen kom til å bli en skummel og nokså mørk film, men den var bare idiotisk. Det var vel mer eller mindre en komedie.

8094742[/snapback]

Den er en komedie. :p

8096250[/snapback]

Privates on parade, min andre dvd ever, sett den en gang og aldri mer.

Alexander.

Dreamscape

The Philadelphia experiment

Dreamcatcher

From Dusk Till Dawn(snakk om drittfilm!)

og mange fler

Lenke til kommentar
Må bare si at Alexander var driitkjedelig! forventa mer slossing og mindre fakta. Kommer til å gå en stund til neste gang!

8033759[/snapback]

Den var faktisk ufattlig kjedlig.. synst å huske at jeg ikke orket å se hele filmen engang

8034578[/snapback]

Jeg så den på kino. Endte med at jeg sovnet hver gang faktasnakket begynte og voknet idet de skulle begynne å krige. Egentlig ganske greit. Slapp da å høre på alt det kejdelige blaberet og fikk se de kule spektakulære kampscenene. Skal helst ikke sees igjen, men den var jo ikke direkte dårlig. Bare litt langstrekt.

Lenke til kommentar
Må bare si at Alexander var driitkjedelig! forventa mer slossing og mindre fakta. Kommer til å gå en stund til neste gang!

8033759[/snapback]

Den var faktisk ufattlig kjedlig.. synst å huske at jeg ikke orket å se hele filmen engang

8034578[/snapback]

Jeg så den på kino. Endte med at jeg sovnet hver gang faktasnakket begynte og voknet idet de skulle begynne å krige. Egentlig ganske greit. Slapp da å høre på alt det kejdelige blaberet og fikk se de kule spektakulære kampscenene. Skal helst ikke sees igjen, men den var jo ikke direkte dårlig. Bare litt langstrekt.

8125398[/snapback]

Har den på dvd, aldrig sett den men etter det jeg har hørt fra kamerater og her på forumet tror jeg den blir liggende der inntil jeg trenger sovemedisin :)

Lenke til kommentar
Må bare si at Alexander var driitkjedelig! forventa mer slossing og mindre fakta. Kommer til å gå en stund til neste gang!

8033759[/snapback]

Den var faktisk ufattlig kjedlig.. synst å huske at jeg ikke orket å se hele filmen engang

8034578[/snapback]

Jeg så den på kino. Endte med at jeg sovnet hver gang faktasnakket begynte og voknet idet de skulle begynne å krige. Egentlig ganske greit. Slapp da å høre på alt det kejdelige blaberet og fikk se de kule spektakulære kampscenene. Skal helst ikke sees igjen, men den var jo ikke direkte dårlig. Bare litt langstrekt.

8125398[/snapback]

Har den på dvd, aldrig sett den men etter det jeg har hørt fra kamerater og her på forumet tror jeg den blir liggende der inntil jeg trenger sovemedisin :)

8125765[/snapback]

 

Det er bare å la den ligge. Angrer på at jeg så den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...