Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082
Filmer jeg ALDRI vil se igjen er: Doom, Miami Vice og Mindhunters. Mindhunters har en så dårlig historie og det er så tydelig at filmen prøver å være "smart" uten å lykkes. F. eks. så får en av hovedpersonene ( LL Cool J :thumbdown: ) mistanke om at en av "kameratene" er bak drapene på noen av de andre kameratene. Men så er det så at ingen at de andre tror på LL Cool J så på slutten av filmen viser det seg at det var han som mistenkt, som var morderen :p  Blæhh dårlig historie

8032022[/snapback]

 

Haha, har sett den selv. LL Cool J må være den dårligste skuespilleren i historien. Men som du sier. Dårlig historie.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Filmer jeg ALDRI vil se igjen er: Doom, Miami Vice og Mindhunters. Mindhunters har en så dårlig historie og det er så tydelig at filmen prøver å være "smart" uten å lykkes. F. eks. så får en av hovedpersonene ( LL Cool J :thumbdown: ) mistanke om at en av "kameratene" er bak drapene på noen av de andre kameratene. Men så er det så at ingen at de andre tror på LL Cool J så på slutten av filmen viser det seg at det var han som mistenkt, som var morderen :p  Blæhh dårlig historie

8032022[/snapback]

 

Haha, har sett den selv. LL Cool J må være den dårligste skuespilleren i historien. Men som du sier. Dårlig historie.

8032074[/snapback]

Den er da ikke så dårlig. Typisk film jeg kan se 2-3 ganger uten å bli lei den. :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Den er da ikke så dårlig. Typisk film jeg kan se 2-3 ganger uten å bli lei den. :)

 

Ok, greit, det var grei underholdning. Men akkorat handlingen synes jeg er brukt opp. Og man skjønte jo hvem som var bad guyen. 2Hvis man hadde sett slike filmer før), og LL Cool J ødelegger bare filmen. Men greit, kan si det er en fin underholdnings film.

Lenke til kommentar
Double Impact

 

Jean-Claude Van Damme spiller sin egen tvilling i denne filmen, den gikk i dag... Ahh jeg må gråte så elendig filmen var. De klarte selvsagt ikke vise begge tvillingene samtidig fordi de sugde i å bruke bluescreen, dette gjorde fightescenen når de to sloss mot hverandre veldig teit... VIL GRÅTE  :ph34r:

8034195[/snapback]

 

 

 

Så double impact jeg og. Er enig i at filmen var elendig, men på den tiden så var den ganske bra :) .

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Jean Claude is the man! Drit kul fyr :)

8038336[/snapback]

 

 

han er fra Belgia! :!:

8038806[/snapback]

 

Ja, så? Kul fordeom :hrm::p

 

Digger han selv om han ikke er så altfor god skuespiller :D

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...