Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg over en liten fitte i klassen vår :hrm: Verste tilfelle av barnslig oppførsel jeg noen gang har sett! Og her snakker vi VG1!

 

Har type men henger faen meg rundt alle som om hun var en prostituert. Sier "elsker deg" til andre gutter også. Hva er problemet ditt da? :nei:

 

Etterhvert som du vokser opp så er ikke VG1-elever så veldig modne likevel.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Etterhvert som du vokser opp så er ikke VG1-elever så veldig modne likevel.

Og etter hvert finner du at at de ikke er modne før de har forlatt VGS.

Mange som aldri blir modne desverre :/

jeg går på vg1 nå, føler meg rimelig moden :cool: , men går på elektro som eneste jenta på trinnet og kan trykt si at gutta ikke er fuuuult så modene ennå :hrm: jaja, når skal man bli voksen, når man er 30? :D

Lenke til kommentar

Etterhvert som du vokser opp så er ikke VG1-elever så veldig modne likevel.

Og etter hvert finner du at at de ikke er modne før de har forlatt VGS.

Mange som aldri blir modne desverre :/

jeg går på vg1 nå, føler meg rimelig moden :cool: , men går på elektro som eneste jenta på trinnet og kan trykt si at gutta ikke er fuuuult så modene ennå :hrm: jaja, når skal man bli voksen, når man er 30? :D

 

Har du aldri tenkt på at DU ikke innehar fasiten på definisjonen moden? At vi alle er forskjellige? Alle mennesker har forskjellige preferanser av ting...noen vokser "aldri" opp, men har det like fult like godt som de som er småvoksne i en alder av 17.

 

Om det er voksne mennesker du søker så burde du vel startet å studere juss enn å hoppe på et håndverkeryrke...her har vi det moro til vi dør!

 

Og for å være ærlig, jeg er mange år eldre enn deg...og slike uttalelser i DIN ALDER er det absolutt dummeste jeg leser. Det kommer en dag hvor du bare drømmer om å være ung igjen, så hvorfor i huleste forskyve det fordi DU ønsker det. 30 er heller ingen alder! Men jeg kan jo forstå at den er fjernt av gårde mtp din egen alder :)

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...