Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg over Infected Mushrooms første tur til Norge skulle absolutt være fullt av vokalmusikken deres, og ikke den gode gamle Psytrancen... Uff så skuffet jeg ble, de ødela til og med det siste minuttet på heavyweight med vokaler.

 

Infected Mushroom blir enten presset fra platefirmaet, eller så holder de på å gå mainstream. :thumbdown:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vocal trance er bare latterlig. Den er laget for folk som ikke liker ordentlig trance. En bimbo som jamrer seg til noe som liksom skal likne det, wtf?! Har lyst til å sparke dem tilbake dit de kom fra. Burde vært ulovlig å kalle det for trance.

 

Er desverre duvdev som synger, og det er enda mer horribelt enn en bimbo på autotune. Infected Mushroom går på feil vei, eller så presser plateselskapet dem den veien.

Lenke til kommentar

Cooper-test på mandag. Flash-prosjekt som skal leveres på mandag, og jeg har så vidt begynnt og har egentlig liten anelse over akkurat hva jeg skal gjøre.

 

edit: Liker ikke rundkjøringer heller forsåvidt.

Du er fucked. For å si det mildt.

 

Godt mulig. Blir vel at jeg leverer en prosjektfil som på mystisk vis ikke greier å åpne seg, inntil jeg blir ferdig.

Lenke til kommentar

Cooper-test på mandag. Flash-prosjekt som skal leveres på mandag, og jeg har så vidt begynnt og har egentlig liten anelse over akkurat hva jeg skal gjøre.

 

edit: Liker ikke rundkjøringer heller forsåvidt.

Du er fucked. For å si det mildt.

 

Godt mulig. Blir vel at jeg leverer en prosjektfil som på mystisk vis ikke greier å åpne seg, inntil jeg blir ferdig.

Du kjører den ja :wee:

Lenke til kommentar

Cooper-test på mandag. Flash-prosjekt som skal leveres på mandag, og jeg har så vidt begynnt og har egentlig liten anelse over akkurat hva jeg skal gjøre.

 

edit: Liker ikke rundkjøringer heller forsåvidt.

Du er fucked. For å si det mildt.

 

Godt mulig. Blir vel at jeg leverer en prosjektfil som på mystisk vis ikke greier å åpne seg, inntil jeg blir ferdig.

 

Kjørte den på fysikken i forrigårs.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...