Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stefaren min irriterer noe grenseløst!!!!!

"Hei, jeg skifter fra telenor til tele 2, oi hadde du låst tlf te telenor i ett år? oi oi oi, nå har du ingen telefon fordi telenor-simkortet har gått ut og du får ikke inn tele 2, og OI du er i en annen landsdel. Hade."

TUSEN J*VLA TAKK

 

edit: fordi det er så "billigere". F*uck me sideways, DET bestemmer du eller???? :realmad:

Endret av Nymph
Lenke til kommentar

http://e24.no/media/article3832513.ece

 

Google irriterer meg ikke. Derimot koker blodet mitt av alle de superkonservative imbesilene der ute som vil at vi skal leve i en verden av enhjørninger, jesus og sukkerspinn. Vi kan jo ikke utsettes for vulgære ord som 'rumpe' og 'homoseksuell', herreguuud det hadde vært så fælt atte!

Satans drittfolk, reis til helvete.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Alle disse store nyhetene er teite og blåst way out of proportion.

Hvem bryr som at en gjeng jomfruer i alibabaland synes krig er bedre enn sex? Noe som ikke er så rart siden det nærmeste de har kommet til fitte er høyrehånda deres.

Eller at en gammel gubbe hadde en koffert for 70 år siden?

Eller at gjøk med navn Northug drakk kaffe med to sukkerbiter og en dæsj fløte klokka halv to ved sinsenkrysset forrige mandag, eller noe like kjedelig og hverdagslig om den idioten?

Eller at fitta jomfruene i alibabaland skulle ønske høyrehånda deres var, ikke kan danse på lørdag?

Eller at en utvaska fotballtrener trener fotballag igjen?

Eller at det er forskjell på en hårete, overvektig mann og Julia Roberts?

 

Dette er bare noen av sakene på forsidene av landets tre største aviser. Er det virkelig nødvendig å blåse Treholt-saken så jævlig høyt opp i skyene? Flesteparten av dagens innbyggere husker ikke, eller vet ikke, om den originale saken engang.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...