Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Fikk skikkelig hostebyge mens jeg drakk kaffe, kaffen kom ut nesen. Deilig

 

Prøv det med appelsinjuice, det er forferdelig!

 

Mykje verre å få baconost i pusterøret! Hosta, så stakk den oppi nasa.

Fikk en sånn rosa/blå godteri flaske i nesen engang, de er relativt sure! Svidde i nasen et døgn i etterkant.

28b654cac00e408bb53992cf9a69364d_600012809.jpg_600x600.jpg

Lenke til kommentar

Når du nevte appelsinjuice minte deg meg om noe helt annet. En gang når jeg var syk var appelsinjuice det eneste jeg da orket å drikke. Så klart, etter en viss stund spydde jeg. Problemet var da at det gikk 3 år før jeg sluttet å forbinde appelsinjuice med spy.

 

Når jeg var liten elsket jeg marengs, så en dag så bestemte jeg meg for å samle alle toppene på de eskimo-kjeksene med snurretopp av marengs, ble vel en hel pakke.

 

Aldri mer marengs.

Lenke til kommentar

Husker en episode på leirskole i 10-årsalderen. For første gang fikk jeg høre om og se en bendelorm i en fisk jeg dro opp. Vi ble jo klart servert historier og fakta om disse jævlene. Jeg tror det gikk to år eller noe før jeg var komfortabel med å spise noe som lignet igjen. Spaghetti og ost inkludert. Jeg som allerede var kresen i matveien hadde det ikke akkurat lett.

Lenke til kommentar

Hadde noe lignende denne en gang. Denne dro jeg rett og slett i stykker, med litt makt.

 

Det plastikkområdet altså. Ta tak i vaieren/kabelen, og dra den ut fra plastikkområdet.

Det fikk meg til å tilstå noe; i mine yngre dager stjal jeg et slikt lås. Det hadde kun tre siffer. Så jeg begynte på 000 og helt opp til 097 som var koden. :D Sykkelen lot jeg stå.

 

Anyway, irriterer meg at jeg ikke klarer å lage en troverdig kopi av Narvesens kaffestempel. Invisterte litt tid i sted på det uten å oppnå perfeksjon.

Lenke til kommentar

Kronglete bloatware irriterer.

Lastet nettopp ned programvaren som brukes i Logitech Harmony universalfjernkontroller.

Dette burde være et lite program, men det tar faktisk ca. 26 megabytes.

Det krever å være tilkoblet internett mens fjernkontrollen konfigureres, og man må registrere seg med navn og adresse for å koble seg til.

 

Hva pokker?

 

Da jeg oppdaterte firmwaren på en Philips flatskjerm, var det nok å laste ned en zip-fil, legge den på en minnepinne, og stikke den i TVen.

Philips diskriminerer ikke dem som bruker gamle eller eksotiske operativsystem. Det eneste Philips krever er at PCen har USB.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...