Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

På et annet forum så sletter modsene alle trådene er lager uten og si noe som helst. Dem forsvinner bare etter ca 30min, selv om eg har fått svar og greier. Møkka forum.

 

Det er ikke tilfeldigvis NFF?

Jeg lagde en klagetråd for NFF identisk med den her tråden, fikk masse positiv respons og deltakelse, selv om jeg lagde den i 4-tiden på natten. Masse plusspoeng eller hva faen det heter fikk jeg også.

Kommer det faen ikke en ninjamoderator og sletter hele dritten, uten å melde fra til meg? Tråden sto ikke i strid med reglene deres engang, alle som postet der holdt seg rolig og skrev hva som plagde dem.

NFF er bare så elsk. Man kan diskutere og rose i skyene hærverk, innbrudd og tung rusmisbruk, men skrive at man irriterer seg over at det regner, det kan man ikke.

Endret av Frdlr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På et annet forum så sletter modsene alle trådene er lager uten og si noe som helst. Dem forsvinner bare etter ca 30min, selv om eg har fått svar og greier. Møkka forum.

 

Det er ikke tilfeldigvis NFF?

Jeg lagde en klagetråd for NFF identisk med den her tråden, fikk masse positiv respons og deltakelse, selv om jeg lagde den i 4-tiden på natten. Masse plusspoeng eller hva faen det heter fikk jeg også.

Kommer det faen ikke en ninjamoderator og sletter hele dritten, uten å melde fra til meg? Tråden sto ikke i strid med reglene deres engang, alle som postet der holdt seg rolig og skrev hva som plagde dem.

NFF er bare så elsk. Man kan diskutere og rose i skyene hærverk, innbrudd og tung rusmisbruk, men skrive at man irriterer seg over at det regner, det kan man ikke.

 

Haha ja, er NFF.

Lenke til kommentar

At en kommende uke uten firehjulingen skulle bli så vanskelig... først idag etter skolen... hvor i helsikken er den? Jo, den er på service.

 

Så skal jeg hente iPaden min imorgen, fack firehjulingen

 

Mat, jeg trenger mat siden foreldrene mine drar på hytta. Skulle hatt firehjulingen.

 

FAEN.

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Hytta er greit fra nynorsk. Hytten blir så soss  :tease: "Jesus, jeg skal på hytten i helgen. Der skal jeg skrelle appelsin og spise pølser på gassgrillen"

 

 

Hvordan man skriver, og hvordan man snakker er to helt forskjellige ting.

 

Om e skulle skrive sånn e snakkå, så trur e du ville blitt ein anelse irritert  :whistle:

 

 

Jo renere man skriver, jo enklere er det for alle å forstå.

Den forbannede 'a'-endingen (endinga, om du vil :p) er satans verk.

 

Det er blitt så viktig å distansere seg fra dansk, at man helt glemmer at det ikke er en negativ ting å ha et skriftspråk som er interkompatibelt med i det minste en av våre naboer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...