Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som kjøper ny PC bare den blir clogget av virus og støv.

Heh, ditto. Eller eneste svar til relativt enkle problemer er formater harddisken.

 

Kan ta min W7 som et eksempel. Når jeg slår den av, så er det alltid et par programmer (alltid Steam) som ikke klarer å avslutte. Irriterende, men ikke nok til at en formatering er verdt det.

 

Så effektiv jeg er, svarte på et tre min gammelt innlegg..

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Folk på fest som skal vise at de kan sloss.

 

Faen, jeg og en kompis var på dansegulvet i går, så kom det en dude og lekesloss litt. Fyren var jo helt i hundre. Sparka og slo vilt i lufta, og var hele tiden bare centimeter unna å treffe meg. Så tok han albuen rundt halsen til kompisen min og dro han ned i bakken.

 

Skulle til å gå bort dit, så kommer det en annen dude og tar albuen rundt halsen min og drar meg nedi bakken, og med et uhell river til conch-piercingen min så den begynner å blø.

 

Faen meg irriterende. Så sa de at de bare kødda og sånt. Whatever, jeg og kameraten min gikk inn mot dansegulvet igjen, så kommer han ene kampsport-duden og disser mine dancemoves, han sier "neinei" og gjør sånn noe sånne hip-hop street moves greier.

Så stikker han til et open space og gjør noe breakdance.

Så disser han meg liksom sånn en stund.

Javel? Hva vil han fram til?

 

Jævla showoff, for faen!

 

Jeg kunne lett ha dratt noe tricking-moves, og disse han tilbake. Men jeg gjør det ikke fordi:

A: Det er showoff

B: Det er masse folk, jeg kan risikere å treffe dem

C: Lavmål

D: Alkohol

 

Jeg og kameraten min stakk ut i et par minutter for å få ut litt lettere irritasjon, når vi kommer inn er begge de to folka kasta ut / havna i trøbbel. :!:

 

Irriterende folk, men gjør jo kvelden mer innholdsrik.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

Jeg gjør hva som helst for å slippe unna fulle kampsport folk. De byr folk opp til litt uhøytidelig lekeboksing, men man vet at dette fort kan ende med blodig alvor. Gjør man en heldig manøver som ville bety sjakk-matt i ringen for dem, så blir de jævlig hissige over at de tapte mot en uerfaren person og begynner å utvikle lekeslåssinga til å bli en blodig streetfight. Irriterende at de må ta med seg kampsporten ut på gata for å skape trøbbel for øvrigheten.

 

Byen og slåssing, man leser om det hver eneste helg og får vite hva som skjedde natt til søndag i mandagsavisa. Jeg må ærlig si at jeg mister lysten til å ta en kveld på byen når jeg leser slikt. Jeg har veldig lite lyst til å bli overfalt pga en bagatellsak. Det er nok at en fyr mener du sniker i kebabkøen før det smeller, og det kjedelige er at det nytter sjelden å si unnskyld, for det vil de ikke godta. Her skal det gå på helsa løs uansett virker det som.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Aargh!

 

Verksteder som ikke lar folk betale med faktura :@

 

Skulle hente bilen fra verkstedet i dag, og går for å be om nøkkel og faktura.

 

"-Nei, her må du betale kontant?"

"-Er det ikke mulig å få faktura? Har ikke penger på kortet nå, ser du."

"-Nei, vi tilbyr ikke faktura, er bare rot med det"

 

Hva faen skal det bety?!

 

Måtte ned til byen for å ta ut penger fra sparekontoen for å få ordnet det, men herrejesus!

 

Er vandt til servicen på Gromstad (Volkswagen), så jeg hadde aldri trodd at man ikke kunne få faktura på ett bilverksted!

 

 

Drittbil og drittverksted - Aldri, aldri mer det merket! :@

Neste gang blir det VAG.

Endret av ze5400
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke spørre om det før du leverer inn bilen?

 

Som jeg skrev; fordi jeg forventer å kunnet betale med faktura.

Noe annet falt meg ikke inn.

 

Har som sagt aldri vært noe problem hos Volkswagen, så det falt meg ikke inn at det skulle bli problematisk hos andre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...