Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Neste episode av Stargate Universe er ikke før om fredagen :(

Den serien er jo avfall uansett.

 

Avfall? Stargate er ikke avfall!

 

Holder for øyeblikket på med SG-1 sesong 9, og Atlantis sesong 2, og konseptet er definitivt ikke søppel!

 

Det vil si, jeg trodde det før jeg begynte å se på Stargate. Og jeg skal tilstå at SG-1 hadde et par heller labre sesonger, men serien under ett er genialt!

 

Hva Universe angår; jeg har notert meg at en del klager, men etter å ha lest hva folk klager på virker det som om de er noen særinger.

Jeg kommernterte jo SGU da. Så en god del episoder før jeg bare ga opp. SG-1 og SGA er helt knall, og ganske forskjellige fra SGU som minner om en trip til Hotel Cæsar.

 

http://www.sgusucks.com/

"SGU is distroying everything that Stargate stood for and it should have nothing to do with the franchise. "

 

Har du i det hele tatt sett Universe? Trokke det med den uttalelsen...

Å joda. Hadde store forventninger men ble megaskuffa.

 

 

Barnehagekids som gikk i tog for en time sida nå og gaulte "HURRA HURRA HURRA!!!" Toget var antakelig 200 m. langt og ganske bredt. Klarte å vekke meg opp sammen med de forpulte drittmåsene. Faen ta denne verden! Alltid irriterende...

 

Bare for og sende en quick reply om "sucks" sidene.

 

http://www.iphonesucks.com/

http://firefoxsuck.blogspot.com/

 

osv. Bare og søke på et produkt etterfulgt av sucks.com så finner du en slik side, men nok om det. Smaken er som baken og jeg føler at serien har tatt seg opp nå i det siste. Tror den vil ta seg opp enda mer når de kommer i gang med mer utforsking og andre saker.

 

Uendelige quotes!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

On topic, så kan jeg se nytten i en oversettelse av YouTube for unge og eldre brukere eller de som ikke forstår engelsk så godt, men et spill med 18års aldersgrense, serious? :dontgetit:

 

De dubba ikke Assassin's Creed også eller? Min versjon er kun engelsk / italiensk, siden jeg bare fikk med en download keey og cd key med et skjermkort

Med tanke på hvor dårlig språk det ofte har vært i oversatte spill fikk jeg veldig mye mer ut av å ha de på engelsk i min barndom. Å lære engelsk har ingen vondt av i dagens samfunn.

Lenke til kommentar

Jeg kommernterte jo SGU da. Så en god del episoder før jeg bare ga opp. SG-1 og SGA er helt knall, og ganske forskjellige fra SGU som minner om en trip til Hotel Cæsar.

 

Det er fullt mulig du har rett. Jeg ser seriene i kronologisk rekkefølge, og prøver å unngå mest mulig SGU-stoff før jeg har sett det selv.

 

Dog virker konseptet 'greit nok'. Men det er klart de kan ha klart å fucke det opp.

 

Men igjen, jeg er ikke en typisk Stargate fan. Liker best de episodene som foregår på SGC, eller ombord i en X-303, så det er mulig jeg kommer til å like det selv om andre hater det :whistle:

Endret av ze5400
Lenke til kommentar

Med tanke på hvor dårlig språk det ofte har vært i oversatte spill fikk jeg veldig mye mer ut av å ha de på engelsk i min barndom. Å lære engelsk har ingen vondt av i dagens samfunn.

Fornorsking er det jævligste jeg vet. Det blir så lamer-aktig. ALT jeg har er på us-eng. Win7, FF, MSN, FB, OOffice, Avast, M$ Office, ja til og med Google. Jeg hater de som sier verdensveven, fuck off!

Lenke til kommentar

At alt skal være på norsk.

Youtube, Assassins creed 2 +++++.

 

Ikke noe stress å skifte språk, men hvorfor bruker de ressurser på det? Ingen bryr seg, de som ikke kan lese engelsk kan jo dra åt helvete og spise egg!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111

tror ikke de bryr seg så mye om at du må trykke noen ganger heller

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...