Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Selv tenker jeg vanligvis i engelsk til og med. Norsk er så kjedelig med dets smale ordforråd. Føler ikke jeg får sagt (eller tenkt) ting nøyaktig slik jeg vil om jeg bruker norsk.

Jeg skal fortelle deg hva som irriterer. Når NORSKE skategangstawannabe-ungdommer står og prater engelsk med hverandre fordi de skal være så gangsta. Like før jeg spyr på dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tatt fra en vare på komplett:

 

"Med 48 prosessorkjerner og opptil 512 MB dedikert videohukommelse"

 

"I motsetning til systemer som kobler hukommelse til prosessoren via en separat kontroller, bruker nye MacBook Pro en integrert hukommelseskontroller til å koble hukommelsen direkte til prosessoren."

 

Uff, jeg bli galen...

Lenke til kommentar

FAEN! Jævla klassen min er så dum at det skal ikke være mulig.

Nå satt en person på musikk, og han klarer jo ALDRI å høre en sang ferdig før han bytter.

Og når ting ikke hadde treng å bli værre, kommer faen meg en annen (som burde vært drept) og setter på en sang (som forøvrig bare er irriterende, ensidig techno-lignende drit).

 

Jaay, to sanger samtidig! Blir det bedre?

Lenke til kommentar

Jeg får ikke mange kviser, men de jeg får som er ille får jeg alltid rett før noe som er viktig å se fin ut til (denne gangen er det 17.mai og frisørtimen min), og de kommer alltid MIDT i ansiktet. Midt i panna,midt på haka, midt på nesa eller midt mellom øyenbryna.

 

Og så er det i tillegg forbanna vanskelig å la være å pirke, da. Så i dag blir det time hos ny frisør, og jeg må sitte der med noe som ligner et horn i panna:(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...