Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

"Resultatet kommer i en tid når utepilsen inntas for fullt og russefeiringen er inne i siste etappe."

Hva er egentlig greia med pils? Faaen meg tequila som må rakkes ned på... fy faen ødela fuckings kvelden :O

 

EDIT: Så filmen nå, LOLOL!

Absolutt alle?! WTF.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spotify reklamen irriterer meg no helt for j*vli på trynet, og jeg har ikke rå til premium!

 

Jeg irriterer meg også over de arrogante sossen som ser ned på meg fordi jeg går i band t-skjorter og hører på punk og metal, istedet for å høre på trance og gå i klær for 15000 og ha buksa i sokkene. (ja, jeg går i klassen med sånne, så ikke se det ikke fins slike pappagutter!)

 

Jeg liker heller ikke å spise Ibux til frokost etter en god kveld med venner! lite kos...

 

Det irriterer meg også at folk drar inn massemord osv når det er diskusjon om kommunisme og sosialisme...

 

PEACE :D

Lenke til kommentar

Når folk ikke vet hvor grensen går.

 

Jeg har veldig bra selvbeherskelse, gått i kampsport så lenge jeg kan huske og har ikke problemer med å kontrollere meg selv når det kommer til slossing o.l. , men i kveld var jeg på nippet til å slå ned en av de beste kompisene jeg har.

 

Er bare glad jeg valgte å gå da jeg gjorde ellers hadde dette blitt en (virkelig) dårlig kveld.

Endret av NothinDoin™
Lenke til kommentar

Kraftig lei av Mr. T. sin "Mohawk grenade"-Warcraft-reklame.

En sinna tulling som skriker til meg i reklamepausene. Hva er han så sur for?

 

Jeg tror han er i økonomisk krise.

En ting at han reklamerer for et dataspill som ikke har noe med personen hans å gjøre.

Men jeg har også sett ham i TV-shop der de reklamerte for kjøkkenkniver.

Trist...

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Kraftig lei av Mr. T. sin "Mohawk grenade"-Warcraft-reklame.

En sinna tulling som skriker til meg i reklamepausene. Hva er han så sur for?

 

Jeg tror han er i økonomisk krise.

En ting at han reklamerer for et dataspill som ikke har noe med personen hans å gjøre.

Men jeg har også sett ham i TV-shop der de reklamerte for kjøkkenkniver.

Trist...

Han har også vært med i en for salg av hurtig"steke"-kasserolle, eller hva man nå enn skal kalle det (Tvins).

 

Han melker (fortsatt) figuren 'B.A. Baracus' for det den er verdt, og er vel det man kan kalle en lite original 'sellout'.

Endret av greygenic
Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg også over de arrogante sossen som ser ned på meg fordi jeg går i band t-skjorter og hører på punk og metal, istedet for å høre på trance og gå i klær for 15000 og ha buksa i sokkene. (ja, jeg går i klassen med sånne, så ikke se det ikke fins slike pappagutter!)

Hahahah buksa i sokkene, er det muuuulig. Retards. Det neste blir vel lange skistrømper så de virkelig får pakka buksa nedi. Ellers så er det bare å ignorere blærene så godt du kan, og av og til søle vanskelige flekker på klærne dems ved ymse "uhell" :devil:

Lenke til kommentar

Ikke akkurat bare et irritasjonsmoment, men også noe som har meg lurende. Fyren på jobb som fyker på dass hver halvtime til time. Har holdt på med dette i ganske lang tid. Blir stressa av å se på fyren. Tror ikke han er syk eller noe, men han drikker uansett tonnevis med vann hele dagen. :/

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg også over de arrogante sossen som ser ned på meg fordi jeg går i band t-skjorter og hører på punk og metal, istedet for å høre på trance og gå i klær for 15000 og ha buksa i sokkene. (ja, jeg går i klassen med sånne, så ikke se det ikke fins slike pappagutter!)

Hahahah buksa i sokkene, er det muuuulig. Retards. Det neste blir vel lange skistrømper så de virkelig får pakka buksa nedi. Ellers så er det bare å ignorere blærene så godt du kan, og av og til søle vanskelige flekker på klærne dems ved ymse "uhell" :devil:

 

En på skola som spiller fotball bruker fotballstrømpene over buksa :dontgetit:

Lenke til kommentar

Folk som er uorginale på å være orginale. Blandt annet slike gutter som tror de er morsomme når de joiner "Vi som hater å miste ting i kløften når vi spiser", eller alle de forbanna teite og barnslige mellomnavnene på Facebook! Det er så jævlig oppbrukt! Slutt å tro at dere er så spontane og orginale!

Lenke til kommentar

De verste er uten tvil alle de som joiner grupper som "OMG MILEY CYRUS 10 YRS OLD!!OMG U MUST C" "O SHI PARIS HILTON NAKED - JOIN 2 C - NO SCAMS LOOOOOOOOOOOOL" "HAHAHAHAHA SÅ VIKRELIG THORBJØRN FRA PH SLIK UT FØR??"

 

Skulle gjerne blokkert alle som blir medlem av slike grupper, men da forsvinner plutselig 80% av vennelisten min. Har bare blokkert de største verstingene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...