Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

"Åh, du tygger tyggegummi du ja." Forbanna gamle drittkjerring. HVA I HELVETE har du med det å gjøre da? "Ja, har du noe i mot det da?" svarte jeg. "Ja, jeg liker ikke det" "Ja vel, jeg har ingenting i mot det" "Nei, ikke du, men alle andre."

 

Idiotiske kunder, den siste uka på jobb skal dere få igjen. No more mr. nice guy. Jeg kommer ikke til å stå og høre på piss lengre, jeg kommer til å si ting slik de er. Dæven i helvete nå skal dere få. Og dere må bare klage til sjefen etter at jeg har sjelt dere ut etter noter, for han hater dere han og.

Herregud for en sopp?

Hva? At jeg er det?

 

Dere kunne jo prøvd å jobbe der jeg jobber en dag. Hver jævla dag er det flere irritasjonsmomenter, overrepresentert av kunder. Dårlig betjening? Nei, jeg er faktisk jævla bra betjening, men nå er det nok. Og det var forresten såvidt jeg tygde på den tyggissen. Ingen normale mennesker ville brydd seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Åh, du tygger tyggegummi du ja." Forbanna gamle drittkjerring. HVA I HELVETE har du med det å gjøre da? "Ja, har du noe i mot det da?" svarte jeg. "Ja, jeg liker ikke det" "Ja vel, jeg har ingenting i mot det" "Nei, ikke du, men alle andre."

 

Idiotiske kunder, den siste uka på jobb skal dere få igjen. No more mr. nice guy. Jeg kommer ikke til å stå og høre på piss lengre, jeg kommer til å si ting slik de er. Dæven i helvete nå skal dere få. Og dere må bare klage til sjefen etter at jeg har sjelt dere ut etter noter, for han hater dere han og.

Herregud for en sopp?

Hva? At jeg er det?

 

Dere kunne jo prøvd å jobbe der jeg jobber en dag. Hver jævla dag er det flere irritasjonsmomenter, overrepresentert av kunder. Dårlig betjening? Nei, jeg er faktisk jævla bra betjening, men nå er det nok. Og det var forresten såvidt jeg tygde på den tyggissen. Ingen normale mennesker ville brydd seg.

Jeg snakket om hun damen som kjefta på deg ja, ikke deg.

Lenke til kommentar

At det tordner og regner som det aldri har gjort før her i Drammen. Vinduet mitt er snart knust etter all harde regne. Tordner hvert 20. sekunder eller noe. Mistet all strømmen, så kom det tilbake igjen ti minutter siden.

 

Vet det ikke er lurt å ha på PC, men for jo ikke sove i dette bråket av uvær.

Lenke til kommentar
At det tordner og regner som det aldri har gjort før her i Drammen. Vinduet mitt er snart knust etter all harde regne. Tordner hvert 20. sekunder eller noe. Mistet all strømmen, så kom det tilbake igjen ti minutter siden.

 

Vet det ikke er lurt å ha på PC, men for jo ikke sove i dette bråket av uvær.

Wow. Jeg bor litt utenfor drammen. Været var ganske ille her for ca 1,5 time siden. Men var aldri noe mer enn litt småtorden og regn.

 

Meen, legger meg nå.

 

Og det som irriterer meg grenseløst er at jeg må ta på sengetøy før jeg kan sove, siden jeg tok det av før idag.

 

ZZZZZZZZZZZZ

Lenke til kommentar

Er så irriterende at en remake av en film fra f.eks 1930 alltid får dårligere score enn originalen.

 

Hva faen er det for noe? Er det nyeste alltid dårlig liksom?

Okey, det finnes mye skvip nå til dags, men alltid er det sånn på imdb.

 

FFS, GAMLE SORT-HVITT LYDLØSE KUKFILMER DER MAN IKKE SER FORKJELL PÅ AVFØRING OG BLOMSTER ER LIKSOM MYE BEDRE?

 

Uff.

 

 

Haha, det er også irriterende når jeg ser film med mamma, og en fyr henger fra en kant med en arm. Så sier hun:

"Så usannsynlig, ingen klarer jo å henge med en arm sånn!"

 

Wtf, det er jo lett. :p

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Har en kompis som maser masse på meg når han ikke har noen andre å være med, men om det er det, så driter han egentlig i meg. Nå i det siste har han tydeligvis ingen på sin egen alder å være med, så han maser så sykt, og mine forslag til hva vi kan finne på er ikke spesielt aktuelle

Lenke til kommentar
Er så irriterende at en remake av en film fra f.eks 1930 alltid får dårligere score enn originalen.

 

Hva faen er det for noe? Er det nyeste alltid dårlig liksom?

Okey, det finnes mye skvip nå til dags, men alltid er det sånn på imdb.

 

FFS, GAMLE SORT-HVITT LYDLØSE KUKFILMER DER MAN IKKE SER FORKJELL PÅ AVFØRING OG BLOMSTER ER LIKSOM MYE BEDRE?

 

Uff.

Dette irriterer.

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over når det kommer i avisen eller på nyhetene, at en eller annen syk person har torturert et dyr eller en person, og da kom det kommentarer som "Møter jeg henne, skal jeg toruturere henne så jævlig"...

 

Ja, for det gjør dem til bedre mennesker selv.. :wallbash:

Ser ikke noe galt i dette. De må få smake sin egen medisin, jævlene.

Å være "snill" i denne kyniske verden = fail

 

Oh btw: helvetes huseier som somler med depositumet mitt! Skulle aldri ha stolt på møkkafyren ved å betale til hans egen konto. Kommer aldri til å se en krone...

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...