Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har forresten en annen iPhone opplevelse, men den var bare morsom egentlig.

 

Kunde: jeg vil ha en iPhone.

Jeg: Ja det kan vi hjelpe deg med. Har du vurdert om du ønsker 8 eller 16 GB?

Kunde: Nei ingen av delene.

Jeg: Ååå da tenker du sikkert på neste generasjon iPhone som leveres både med 16 og 32 GB lagringskapasitet? Men den har ikke kommet på markedet riktig enda. Er det den du tenker på?

Kunde: Nei jeg vil ha 4 GB.

Jeg: Beklager det finnes ikke, du tenker kanskje på iPod?

Kunde: iPod nei, den går det jo ikke an å ringe med!

Jeg: Jeg skal gi deg fullstendig rett i det...

Kunde: Ja så har dere det eller har dere ikke det?

Jeg: Beklager det kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med altså.

 

Jaja, sånn er det noen ganger, men "kunden har jo alltid rett", så da har vi ikke så mye vi skulle sagt...

 

Den kunden der virka jo rett og slett tilbakestående.

 

Jeg jobba i lekepark en stund, hvor jeg leide ut Kid Cars. Var ei dame som valgte å leie en ca en time før stengetid. Hun kom ruslende tilbake et kvarter etter at jeg skulle ha stengt og nekta å betale ettersom hun ikke hadde brukt den så lenge. Dessuten gadd hun ikke å ta ut penger, noe som hun hadde sagt hun skulle gjøre siden hun heller ville betale for seg da hun kom tilbake.

Endret av Ville Vonca
Lenke til kommentar
Den kunden der virka jo rett og slett tilbakestående.

Ja, virkelig tilbakestående å ikke vite at man ikke får iPhone med 4 GB.

 

Ja, for det var virkelig det jeg sikta til. Når man får beskjed om at det ikke finnes burde da enhver idiot forstå at det ikke er noe poeng i spørre om de har det eller ikke.

Lenke til kommentar
Kanskje kunden ubevisst ignorerte "beklager, det finnes ikke" siden han eller hun var overbevist om at man får iPhone med 4 GB.

I saker som det bør man kunne vike litt fra regelen om at kunden har alltid rett.

 

Mye mulig. Man bør uansett kunne ta inn litt av hva selgeren faktisk sier når man ber om hjelp.

 

Akkurat. Kunden tar ofte feil, men det skal man jo helst ikke gi dem inntrykk av. Jeg mener kunden bør vise like mye respekt tilbake.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Folk som skrive totalt bullshit på facebook for så å ikke svare.

Noen kaller disse attentionwhores å dramaqueens.

 

Random:" ÅÅH......E DET MULIG ?!?!?!?!"

Random2:"Hva er det ?"

Random:" Nei ingenting....!!!"

 

Og når jeg fjerne de fra vennelista får jeg 70 spam PM der de skriver:

"Hvorfor fjerner du meg fra vennelista?"

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...