Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
At de skal spille de jævla minidokumentarene om flygernes verden på Discovery. Ingen vil se de, og alle har sett de. Jeg er møkkalei.

7529898[/snapback]

 

Er enig der. Går de samme om og om igjen. De varer jo også en stund.

Lenke til kommentar

Ting som irriterer på forumet

 

1. Man får alltid samme svar minst 10 ganger, fra forskjellige brukere.

2. Det kommer alltid en med syke upolitiske meninger som ikke harmonerer med samfunnet.

3. Man kan bare diskutere et tema, ikke irundt det. Da kommer en moderator

4. Man trenger ikke å ha rett, bare man vinner diskusjon.

5. Alle som er tøffe: 5.1 Har en rik pappa 5.2 Er under 16 år.

6. Det finnes alltid ironiske innlegg i en lang tråd, som blir missforstått. Å skaper en stor krangel.

Lenke til kommentar

I dag tok jeg flyet. Det er jo en prøvelse i seg selv med de nye nazireglene for håndbagasje som et nytt surt pust i reiseverdenen.

Greit nok. Jeg havnet på et sete i midten, noe som ikke gjorde noe siden turen varte 25 min. Jeg leste bladet mitt og var så fornøyd som man kan få blitt en tirsdag formiddag uten kaffe. Så skulle vi av, og her kommer det deilige:

Da hele resten av flyet reiste seg for å komme seg av så fort som mulig, ble kjerringa til venstre for meg ved midtgangen sittende pal. Etter noen minutter spurte jeg henne om hun hadde tenkt å bli sittende, og fikk et meget surt svar tilbake: "Ser det ut som det er plass til å komme seg ut?" *hoderisting* NEI, men hvis du hadde lettet på den pretensiøse kvasi-ræva di i stedet for å sitte og demonstrere for hele jævla omverdenen hvilket vanvittig rolig og rasjonelt menneske du er, hadde det kanskje vært mulig for oss mindre begavede å komme oss ut! SATANS FITTEKJERRING!

 

Moralen er: Hvis du har behov for å markere modenhet ved å bli sittende lenge under avstigning av fly, la det være hvis du ikke har en vindusplass, så slipper vi andre å lide for meditasjonsøvelsene dine.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Moralen er: Hvis du har behov for å markere modenhet ved å bli sittende lenge under avstigning av fly, la det være hvis du ikke har en vindusplass, så slipper vi andre å lide for meditasjonsøvelsene dine.

7537137[/snapback]

 

Moralen er at du har eierskapet til frustrasjonen, og gi faen i å plassere den andre steder :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...