Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke bare har jeg klart å opparbeidet meg en pokergjeld på 8 laken og 6 kasser lappin kulta, men statskassa vil nå ha 16K i restskatt. Må trolig ty til prostitusjon, evt selge høyre nyre. Noen som er interessert i dristig gutt bevæpnet med stor tiss høy smerteterskel og sans for spennende utfordringer? Hit me back - 900,- timen inkludert oppvarming. Luuve.

Lenke til kommentar

Jeg oppdaget for ikke så lenge siden at sjefen på jobb bruker tittelen "Avdelingsingeniør" når han ikke har ingeniørutdannelse en gang. Han har studert informatikk eller noe lignende i 5 år, men det er jo ikke ingeniørfag.. Rar ting å irritere seg over egentlig, men siden det ikke er en beskyttet tittel, har jeg vel ikke noe jeg skulle sagt. Fleksnes kalte seg jo tross alt lageringeniør.

Lenke til kommentar

polakk buss sjåfører som ikke forstår norsk

buss sjåfører som gir mindre veksel enn du egentli skal få, går fram og klager. unnskjuldningen er: "JA HA DÅLI VEKSEL" ( JEG HAR DÅRLIG VEKSEL på norsk) ,Fikk han til å gi alt tilslutt , men hva faen. hvis han ikke kan veksle er det faen gratis buss!

Lenke til kommentar

det er akkurat som meg. jeg pleier også å planlegge samtalen før noen svarer eller mens jeg venter på respons etter første spørsmål. tenker ut dialogen med spørsmål,svar og mulige utfall. da har jeg i noen tilfeller til og med "back-up" setninger/dialoger dersom responsen får et annet utfall enn jeg hadde tenkt.

 

dessverre hender det at jeg glemmer mine planlagte ord og må ta samtalen på sparket. det går bra som regel:)

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...