Gå til innhold

Dine fysiske egenskaper


Anbefalte innlegg

Var alltid slik i fotball, løp fra alle men bommet nesten hver gang dessverre :wee:

 

"best uten ball".

6093367[/snapback]

Jeg vet hva du snakker om. Spilte kamp for noen dager siden. Fikk ballen på backposisjonen, og raidet helt opp til de andres mål. Når jeg skulle skyte, ble skuddet på nivå med et tilbakespill, og jeg pådro meg lyskestrekk :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
3000m - 9:36 Regner med jeg skal klare å forbedre denne tiden en del denne sesongen.

6093007[/snapback]

Skolerekorden på den videregående skolen jeg går på (ca 1200 elever fra allmenn, idrett og salg & service) er 9:30 eller 9:45. Rimelig grei form, du da ;)

6093030[/snapback]

Trener hver dag, så om jeg hadde vært i dårlig form hadde jeg bare gitt det hele opp. Begynte forøvrig med med friidrett i fjor. Dette blir min andre sesong, så regner med jeg enda har litt potensiale. :)

 

Var en fordel å veie 68 kg fremfor 78 kg når man løper 3000, i tillegg til å løpe hver dag da.

6093057[/snapback]

Kan jeg tenke meg. Er så "heldig" jeg, at jeg bare veier 65 kg, som betyr at jeg har lite å bære på.

Lenke til kommentar
Man kommer lett opp i 70 armhevninger om man tar dem jevnlig. Har selv ikke tatt så mange, men etter 2-3 dager kan jeg lett øke med 10 stk.

6108906[/snapback]

Selvsagt, men hvem er det som faktisk tar armhevinger jevnlig? :hmm:

 

For en med min kroppsmasse blir det dessuten tilnærmet umulig å øke med 10 stykker hver 3. dag. Det tror jeg forresten er umulig for deg også.

Lenke til kommentar
Selvsagt, men hvem er det som faktisk tar armhevinger jevnlig?  :hmm:

 

For en med min kroppsmasse blir det dessuten tilnærmet umulig å øke med 10 stykker hver 3. dag. Det tror jeg forresten er umulig for deg også.

6109954[/snapback]

Nå mente jeg ikke at jeg kunne økt med 10 stk hver 3. dag i flere år, men i en uke eller to tror jeg skulle gått fint. Er alltid litt tyngre enn det burde være i begynnelsen, når det er lenge siden sist. Etterhvert kommer man fort inn i det, og man øker fort. Kan jo egentlig prøve. Meeeget lenge siden jeg har har trent armhevninger, så hvorfor ikke teste det ut. Skal heller holde dere oppdatert. :p

 

*ta armhevninger*

 

Endte opp på 30. Får ta dem 1-2 ganger daglig, så skal vi nok merke forskjell. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...