Gå til innhold

Dine fysiske egenskaper


Anbefalte innlegg

  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Hei har ikke orket å lese igjennom alle postene for å finne ut om det er noen som har bedre, men har ihvertfall hoppet 1,71 i høyde. Er litt imponert over det siden jeg aldri har trent noe annet enn fotball.

Alt som har med styrke og hurtighet er jeg dårlig på, men langdistanse er mer min gren. dessverre så er jeg nå 30 år og merker at mine knær ikke liker å trene noe særlig mer. Jeg får skylde på dårlige gener.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264

Noe spesielt skjer når jeg hører lyden langt der borte. Jeg blir som en bikkje som ser noe den vil hente og/eller drepe, og hyperatleten våkner i meg. Pulsen stiger, adrenalinet pumper, pupillene krymper, og jeg vet at hvis jeg ikke får opp farten fort nok så er det ikke godt for noe. Klarer jeg det ikke nå vet jeg at jeg vil bli skrattet høylytt av og må gå hjem i skam. Av og til har jeg klart flere hundre meter i sekundet. Ja, vi snakker nesten lydmuren, selv forsøkt holdt tilbake av en overfylt laptopveske, ullfrakk, skjerf og vanter og fotgjengere og uteliggere og mp3-spillere og mobiltelefoner og kondis på nivå med en lyktestolpe. Og det funker hver gang. Jeg er en jævel på å rekke trikken!

Lenke til kommentar

Friidrett

1000 meter bane - 2:53 (ingen tidligere rekord notert)

1 km landevei - 2:47 (gjennomsnittsfart, løp ei kontrollmålt løype på 1300,00 meter på 3:38. Ingen tidligere rekord notert)

3000 meter bane - 9:28,84

5 km landevei - 16:52 (dette må ikke forveksles med 5000 meter, som kjøres på bane, selv om det er forumrekord med god margin! Løpet går i ei rundløype og er regnet som noe vanskeligere enn bane, men det er ikke direkte sammenlignbart)

10 km landevei - 35:30 (ingen tidligere rekord notert)

Halvmaraton (21097,5 meter) - 1:18:33 (ingen tidligere rekord notert, sterkt ønske om at denne kommer inn på lista ;) )

 

andre løp/tester

30 km med oppakning og våpen i militæret - 3:16 (forumrekord :p )

 

For spesielt interreserte :p :p

Norges Skiskytterforbunds skytetest nr. 3 (30 skudd liggende, 30 skudd stående, 5 minutt rolig jogg mellom hver serie) - 57 treff (30 treff ligg, 27 treff stående)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 2 måneder senere...
For spesielt interreserte :p :p

Norges Skiskytterforbunds skytetest nr. 3 (30 skudd liggende, 30 skudd stående, 5 minutt rolig jogg mellom hver serie) - 57 treff (30 treff ligg, 27 treff stående)

 

Ooh, bra skyting, har ikke gjennomført testen selv.

 

1500 m: 4:51

Veldig fornøyd :)

 

push-ups: 52

Endret av Niks
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Hadde tester med laget for noen uker siden. Relativt fornøyd, men testene etter sommerferien blir nok enda sterkere. Det gikk som følger:

 

Knebøy max: 120 kg

Knebøy submax (1,0): 13 reps

Benkpress max: 87,5 kg

Benkpress 70 kg: 7 stk.

Frivendinger x3: 70 kg

Buk/brutalbenk: 20 stk

Dips: 9 stk

Kassehopp, 90 sek: 80 stk

 

Ble også testa i beep, stille lengde, 40 m og 20 m shuttle, men finner ikke resultatene :S

 

Spiller hockey forresten :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...