Gå til innhold

Dine fysiske egenskaper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Hadde dere hatt tilgang på resultatene til soldatene fra Januar- og Mars-kontigenten hadde dere fått hakeslepp. Halvparten klarte ikke 2 hang-ups. Er vel 600 soldater per kontigent.

Lenke til kommentar
Tuller du? Hvilken tropp var du i? Kokketroppen?

6193413[/snapback]

 

6.kompani, tropp 2. Helt vanlige rekrutter, bestående av sunn norsk ungdom :)

 

Hadde dere hatt tilgang på resultatene til soldatene fra Januar- og Mars-kontigenten hadde dere fått hakeslepp. Halvparten klarte ikke 2 hang-ups. Er vel 600 soldater per kontigent.

6193540[/snapback]

 

Det er vel ca 1000 pr kontigent?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Tuller du? Hvilken tropp var du i? Kokketroppen?

6193413[/snapback]

 

6.kompani, tropp 2. Helt vanlige rekrutter, bestående av sunn norsk ungdom :)

 

Hadde dere hatt tilgang på resultatene til soldatene fra Januar- og Mars-kontigenten hadde dere fått hakeslepp. Halvparten klarte ikke 2 hang-ups. Er vel 600 soldater per kontigent.

6193540[/snapback]

 

Det er vel ca 1000 pr kontigent?

6193567[/snapback]

 

Ja, selvsagt. Jeg tenker på Sjøforsvaret nå. Er i hvertfall helt jævlige resultater. Beste 3000 meter tid på hele rekruttskolen var 10:28 for gutter og 14:30 for jenter. Sykt?!

Lenke til kommentar
Tuller du? Hvilken tropp var du i? Kokketroppen?

6193413[/snapback]

 

6.kompani, tropp 2. Helt vanlige rekrutter, bestående av sunn norsk ungdom :)

 

Hadde dere hatt tilgang på resultatene til soldatene fra Januar- og Mars-kontigenten hadde dere fått hakeslepp. Halvparten klarte ikke 2 hang-ups. Er vel 600 soldater per kontigent.

6193540[/snapback]

 

Det er vel ca 1000 pr kontigent?

6193567[/snapback]

 

Ja, selvsagt. Jeg tenker på Sjøforsvaret nå. Er i hvertfall helt jævlige resultater. Beste 3000 meter tid på hele rekruttskolen var 10:28 for gutter og 14:30 for jenter. Sykt?!

6193605[/snapback]

 

Jeg løp 3.km på 12:30 ca :)

Men nå skal det sies at jeg jogger tilnærmet aldri.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg var syk, så jeg møtte veggen og kom i mål på 12:50. Har løpt betraktelig fortere her oppe i basen da. Ligger ned mot 11 nå, tenker jeg. Har problemer med lange distanser og orker ikke presse meg under 11. Er eksplosiv jeg. Kan hende jeg gidder å trene meg opp til dimmetestene, men vi får se. Jobber i fyfo selv, så slipper egentlig å ta dem.

Lenke til kommentar
Jeg var syk, så jeg møtte veggen og kom i mål på 12:50. Har løpt betraktelig fortere her oppe i basen da. Ligger ned mot 11 nå, tenker jeg. Har problemer med lange distanser og orker ikke presse meg under 11. Er eksplosiv jeg. Kan hende jeg gidder å trene meg opp til dimmetestene, men vi får se. Jobber i fyfo selv, så slipper egentlig å ta dem.

6193636[/snapback]

 

Dimmetester tror jeg jeg styrer glatt unna, er ikke så nøye med slikt her i Oslo. Hvertfall ikke hvis du har en "operativ" stilling.

Ellers så husker jeg HH-løpet, hvor vi nesten måtte bære en kar på 150 kilo de siste meterne. Tror vi løp rundt vannet på ca 55 minutter, det er jo egentlig ikke så ille.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Vi hadde et fleskeberg på rundt 90 kg (han var lav). Han var egentlig mer pingle enn han var dårlig form. Vi fikk vel 1 t og 10 min elns. Vi beveget oss i gå-tempo. Hvilken kontigent er du?

Lenke til kommentar
Vi hadde et fleskeberg på rundt 90 kg (han var lav). Han var egentlig mer pingle enn han var dårlig form. Vi fikk vel 1 t og 10 min elns. Vi beveget oss i gå-tempo. Hvilken kontigent er du?

6193700[/snapback]

 

September. Skole 0509 tror jeg de kalte den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg var også 0509. Vårt kompani fikk jo idrettsprisen, beste og tredje beste tid på individuelt HH-løp, så vant vi volleyball-turneringen (har pokalen på skapet enda). 5. komp.

Lenke til kommentar
Jeg var også 0509. Vårt kompani fikk jo idrettsprisen, beste og tredje beste tid på individuelt HH-løp, så vant vi volleyball-turneringen (har pokalen på skapet enda). 5. komp.

6193728[/snapback]

 

Ok. Vi vant ikke en dritt, bortsett fra en intern konkurranse mellom de 4 troppene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Når man løper 3000 m i forsvaret, løper man da i hvilke klær man vil, eller i uniform og boots? Asfalt?

 

Gleder meg nesten til å løpe, hvis det er så mange dårlige som dere skal ha det til. :ermm:

6194564[/snapback]

 

Du løper i treningsklær og joggesko. Folk suger, det stemmer det.

Lenke til kommentar

hvordan funker egentlig disse testene?, må man klare visse krav for å slippe inn ellers får man ikke komme inn i militæret?

 

er i elendig form nå, men er på bedrings vei da jeg trener annenhver dag nå helt fram til 17.aug da jeg skal inn.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
hvordan funker egentlig disse testene?, må man klare visse krav for å slippe inn ellers får man ikke komme inn i militæret?

6194920[/snapback]

 

Hvis du ikke klarer NATO-kravene, så har du begrensede muligheter mtp. videre tjeneste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...