Gå til innhold

Dine fysiske egenskaper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har tatt ihvertfall 16 chins med overtak (20 med undertak) - helt uten jukking med beina/kroppen. Dips gikk svært lett i en periode og jeg tok over 30, men har ikke noe nøyaktig tall.

6186267[/snapback]

Damn! Trodde rekorden min på 14 skulle holde litt, jeg :hrm:

Bare vent, jeg tar deg snart igjen. Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar

Huff, idrett har aldri vært min sterke side, men når jeg først skal trekke frem noe så må det være utholdenheten min og motstandsdyktigheten mot gnagsår. Jeg sprang/jogga 3-mila i militæret (med 4-5 kilo oppakning på ryggen, militærstøvler, full uniform osv.) på 3 timer og 33 minutter.

 

Det begynner riktignok å bli en stund siden: Våren 1994. Ellers har jeg ikke noe spesielt å stille opp med. Rundt 13 sekunder på 60 meter, rundt 10 minutter på 3000m, 100 situps, 20 pushups (mange år siden), 3 mila på ski i militæret inkludert skyting brukte jeg litt over 4 timer på (møkkaføre).

 

Ja, også en ganske bra, for de som er lokalkjente i Trondheim: 3 minutter og 22 sekunder på sykkel fra utenfor Bunnpris på Moholt til sykkelstativet utenfor bergbyttet på Gløshaugen. (Slå den trødnere og NTNU-studenter!!) Den tror jeg dere skal slite med. (Veien er lagt litt om siden jeg satt rekorden så dere skal få 10 sekunders forsprang)

Lenke til kommentar
Ja, også en ganske bra, for de som er lokalkjente i Trondheim: 3 minutter og 22 sekunder på sykkel fra utenfor Bunnpris på Moholt til sykkelstativet utenfor bergbyttet på Gløshaugen. (Slå den trødnere og NTNU-studenter!!) Den tror jeg dere skal slite med. (Veien er lagt litt om siden jeg satt rekorden så dere skal få 10 sekunders forsprang)

6191273[/snapback]

Hehehe, ikke verst.

 

Jeg har en fin sykkelrekord jeg og. Ca 4 minutter fra Schøningsdal (Sverresborg) til Adolf Øien VGS (3 km) som tilsvarer en snitthastighet på 45km/t. ^^

Lenke til kommentar
Rundt 13 sekunder på 60 meter

6191273[/snapback]

Håper virkelig du tuller nå :wee:

6191556[/snapback]

Jeg eier ikke eksplosive muskler. Jeg har utholdendhet men ikke eksplosivitet. Egentlig husker jeg ikke resultatet, det har jeg fortrengt for lenge siden, men det var i hvertfall veldig dårlig. Tror jeg var blandt de 10 dårligste i kompaniet (110 personer) i militæret. Ikke noe å skryte av altså, men gjett om gutta fikk bakoversveis når jeg kom inn blandt de 10 beste av 110 på 3-mila, sprang en rask tur i dusjen, pakket sakene og jogga oppover bakkene fra kasserna for å rekke en tidlig buss for å dra på helgeperm, samtidig som andre var på vei nedover bakkene mot mål :cool:

 

Setermoen - elektronisk krigføring - panser - 94/95

 

(jeg har forresten ikke gittet å prøve meg på 60-meter siden den gangen)

Lenke til kommentar
Egentlig husker jeg ikke resultatet, det har jeg fortrengt for lenge siden, men det var i hvertfall veldig dårlig.

6191698[/snapback]

Det kan umulig være så dårlig som 13s, det tror jeg rett og slett ikke på :---p

 

Jeg hadde knust deg selv om jeg sprang 100 og du 60 hvis det der er sant

Lenke til kommentar

3000 meter: 10.15

Hang-Ups(overtak): 15

Dips: 6 repetisjoner med 15 kilo ekstra x3, aldri prøvd maks.

Push-ups: Aner ikke, men er svak, klarer kanskje 1 min i strekk.

 

Tok en O2 test i høst, hvor jeg oppnådde 75.3, men var småsyk dagen før. Vet ikke om det har noen innvirkning.

 

Da jeg nå har sluttet å trene regner jeg med at tallene kommer til å gå til himmels, som jeg ser noen allerede har erfart:P

 

Skal inn i militæret i august. Hvilke tester er det på rekrutten? (Tjuvtrening:P)

 

Edit: OK, takk for tipsene, da vet jeg hva som venter. Tror jeg kommer til å bli mer enn svett, sluttet med seriøs trening for et par måneder siden, å har hatt russetid nylig også:)

Endret av nepse86
Lenke til kommentar
På rekrutten må gå i gjennom følgende tester.

 

- Pushups

- Situps (av typen monoloid hvor albuene skal berøre kneskålene på toppen)

- Hangups (overtak)

- 3000m

6193166[/snapback]

Dette er for å klare NATO-kravet. For å få idrettsmerket er det også stillestående høydehopp, benkpress, og en del andre ting jeg ikke husker. Ut i fra hva du (nepse86) skriver, burde du ha alle forutsetninger for å klare merket uten å bli så alfor svett.

Lenke til kommentar
På rekrutten må gå i gjennom følgende tester.

 

- Pushups

- Situps (av typen monoloid hvor albuene skal berøre kneskålene på toppen)

- Hangups (overtak)

- 3000m

6193166[/snapback]

Dette er for å klare NATO-kravet. For å få idrettsmerket er det også stillestående høydehopp, benkpress, og en del andre ting jeg ikke husker. Ut i fra hva du (nepse86) skriver, burde du ha alle forutsetninger for å klare merket uten å bli så alfor svett.

6193222[/snapback]

Husker du noen av kravene da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...