Gå til innhold

Warcraft-filmen kunngjerast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg starta å lure på hva som skjer..

Hvis det blir som aftenposten sier, blir det jo rævva..

Men i følge blizzard, så blir det basert på warcraft da..

IRVINE, Calif. -- May 9, 2006 -- Blizzard Entertainment, Inc. and Legendary Pictures today announced that they have entered into an agreement to develop a live-action film based on Blizzard Entertainment®'s award-winning Warcraft® universe.

link til kilde

Lenke til kommentar
Dette har jeg drømt om lenge, men da i form av en nydelig animasjonsfilm... :love:

Jaja, kan bli bra lell. Jeg velger å leve i trua...

6080289[/snapback]

Jeg håper også dette blir bra, men startet å tvile, når jeg så at de skulle lage en helt ny historie, i følge aftenposten...

Lenke til kommentar

Animasjonsfilm av Pixar hadde vært fantastisk, noko liknande filmsekvensane i WC3\FT. Men kvifor lage ny historie? :hmm:

 

Det er intet enkelt spel å lage film av, kan gå veldig i dass. Heldigvis ikkje Uwe boll som skal regissere ;)

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Det er greit å lage spill av film, i tilfeller blir det faktisk bra.

 

Men omvendt ? HUFFA MEG.

 

Men ja, skal bli kult å se om de animerer en ragnaros eller no sånt.

 

EDIT: Tenkte på en ting, når de dreper noe skal det ploppe opp foran dem hvor mye exp de får :p

 

Ser for meg bra replikk i filmen "Ohh my, I found a epic weapon YAYY WEE LETS GO FUNKY IN ORGRIMMAR"

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Folk her inne har jo nevnt at Blizzard aldri ville gitt ut noe elendeig, noe de heller aldri har gjort tror eg. Er nok ikkje oen fan avBlizzard spill,men eg ser kor mye spillene betyr for fans,så det er klart noe heilt fantastisk ute å går.

 

Starcraft ghost er ett godt eksempel, dette harvert under utvikong i mange år, men til slutt droppet. Eghåper for guds skyld at Blizzard sørger for at filmen blirnoenlunde Ok.

Lenke til kommentar
Jeg starta å lure på hva som skjer..

Hvis det blir som aftenposten sier, blir det jo rævva..

Men i følge blizzard, så blir det basert på warcraft da..

IRVINE, Calif. -- May 9, 2006 -- Blizzard Entertainment, Inc. and Legendary Pictures today announced that they have entered into an agreement to develop a live-action film based on Blizzard Entertainment®'s award-winning Warcraft® universe.

link til kilde

6078142[/snapback]

 

 

Det er greit å lage spill av film, i tilfeller blir det faktisk bra.

 

Men omvendt ? HUFFA MEG.

 

Men ja, skal bli kult å se om de animerer en ragnaros eller no sånt.

 

EDIT: Tenkte på en ting, når de dreper noe skal det ploppe opp foran dem hvor mye exp de får :p

 

Ser for meg bra replikk i filmen "Ohh my, I found a epic weapon YAYY WEE LETS GO FUNKY IN ORGRIMMAR"

6081652[/snapback]

 

 

:wallbash: folk må lese ting litt nøyere... WoW er ikke nevt med ett eneste ord..

Lenke til kommentar

hadde vært fint hvis de fikk dekket det meste av WC3 historien.

Synes Historien i det spillet er helt topp og det ville/vil sikkert blitt en helt fantastisk film.

 

men så kommer jo spørsmålet ang hvor lang filmen skal være. Skal de presse alt inn på 2-3 timer? Eller dele den opp, som f.eks Ringenes Herre.

 

Man vet jo aldri og som Blizzard Fan så har jeg gode forhåpninger til denne filmen.

 

hmm må hvel vurdere å kle meg ut som noe på Premieren? :p

Lenke til kommentar
Ville vært konge om det var:

 

-takk fra WoW

-Laget i animasjon, og ikke Rl...

 

tenk dere og ha sett en Epic Pally med fullt Judgement set i animasjon  :love:

6119430[/snapback]

 

Hadde vært vel så kult hvis de fikk til å gjenskape en Epic Pally i RL :)

Animasjoner er kult som bare det, men jeg føler ikke for en 3 timer lang WoW-intro...

Håper det blir bra uansett.

 

Håper Blizzard følger nøye med prosjektet. Da blir det sikkert kvalitet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...