Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Duelerte mot en rogue, han hadde 41/5/25 buildn, men han gjore noe rart, han var i stealth, tok Sap, 20% av hpn min å sap igjenn.. uten å komme ut av stealth i det hele tatt, er det en slags bug elns? :S noen som vet, han gjorde d flere gang.

 

Det er temmelig enkelt.

 

Sap -> ambush -> vanish (merk at det må være VELDIG kjapt) -> sap igjen. Ambush engager ikke combat med targetet, så det er mulig å sappe etterpå om det gjøres fort nok. ;)

Lenke til kommentar

Blir vell naxx på meg i kveld og håper virkelig at SR dropper. Har WD i OH og bruker enda Omen of Ruin i MH -.- Er i en guild som raider Ulduar ganske ofte men er ekstremt uheldig med dagger drops. Føler virkelig at en ny MH kan gjøre stor forskjell for DPSen min.

Lenke til kommentar
Prøv å få kloa i http://www.wowhead.com/?item=45246 istedet? Ganske enkel boss, og den har dropped ganske ofte for oss.

 

Ja planene ligger klare ;) Har hatt to Ulduar-25 runs med guilden, og har desverre ikke droppet enda. Er den jeg tenker på, eller http://www.wowhead.com/?item=45605. Har ikke hatt noen dagger drops for guilden enda. Vi er og 4 rogues i guilden som alle raider aktivt så alle får ikke raide de første bossene hver uke.

Lenke til kommentar

Tenkt på denne da? http://www.wowhead.com/?item=45448 Iron Council Hardmode på 10man, ganske enkel hardmode også.

 

Håper ikke alle dere er Mutilate Rogues :p Jeg bytta over til Combat for litt siden, og det er kun en combat rogue i guildet.

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...er&n=Numpad

 

Bruker som regel Grim Troll istedet for Fury of the five flights

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Nei vi har to som er Mutilate nå og to som er combat. Men tror kanskje de som er combat har planer om å skifte til Mutilate så får se om jeg kanskje vurderer å gå over til combat. Hvordan er det egentlig å spille combat nå? Har ikke gjort det siden tidlig TBC.

 

Ja vist Iron Council er enkel på hardmode er det en dagger jeg virkelig vil satse på å få :yes: Tenkte kanskje de var vansklig på hardmode.

 

Her er gearet mitt nå da: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...nas&n=Hanzi Har hatt en ganske lang pause etter at 3.1 kom ut så har ikke fått så veldig mye tid til raiding. Levla nettopp opp Jewelcrafting.

 

Edit: Har da og ett lite spørsmål til. Har lest rundt på mmo-champion og merket nå i det siste at mange snakker om at som Mutilate burde du bruke Evenom så ofte som mulig. Ikke spare energy og vente til du har 4 CP, for å få mest mulig utnyttelse av buffen Evenom gir. Så det betyr egentlig at når jeg ser at Rupture ikke holder på å gå ut skal eg bare bruke Evenom så ofte som mulig? og burde jeg alltid vente til jeg har 5 stacks av DP? Er egentlig der jeg har det største problemet. Har som regel 4 CP før jeg har 5 stacks av DP.

 

Men vist jeg har 3 CP og 5 stacks av poison så er det lurt å bare bruke dette hele tiden?

Endret av Hanzi.
Lenke til kommentar

På 10man er Iron Council latterlig lett. Du trenger nok to gode tanks og en heftig mengde DPS. Men det er i grunn bare tank og spank hele veien. Det er også mer en nok med 2 healere for denne kampen, da du trenger heller DPS enn healing.

 

Combat er helt greit. Jeg har overtaket på bosser som Kologarn, Mimiron, Yogg. Mens mutilate har overtaket på bosser som XT, Hodir, Thorim, Freya, Vezax o.l. Den lille boosting de får fra Murder, og den lille 4% de får fra meg, gjør at de slår mer med noen prosent. Det er så lite forskjell i DPS og rotation at det spiller i grunn ikke så stor rolle for min del. Han jeg sammenligner med er en veldig god spiller og har en smule bedre gear. Mens en annen mutilate rogue I guildet ligger ganske langt bak meg (Han er ikke sånn kjempe god). Men du spammer nok SS oftere en Mutilate. Så det vil nok gå litt hardere utover en knapp ;) Ellers liker jeg at jeg alltid kan gjøre noe, og har aldri tid til å "slacke". Jeg har en utrolig pen mengde crit, som gjør at det er enkelt å holde rotation oppe med SS glyphen.

 

Når det gjelder mutilate i 3.1 så kjørte jeg vanlig rotation, og Envenom på 4 eller 5 Combo Points. På Hodir spamma jeg som hakka møkk selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Var som mutilate er det også det jeg gjør. Men leste litt at du ødela hele rotationen vist du brukte 5 cp på Evenom. Forstod ikke så veldig mye da, men er vell bare noe som må testest ut. Ja tenkte jeg skulle prøve combat vist jeg får meg en god MH.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hvordan er rogue verden nå?

Både stilling i pvp og pve? Er det en bestemt rotasjon du følger, sånn som med paladin? (Møkk lei paladin)

 

Har ihvertfall levla en rogue til lvl 19 nå, har BoA shoulder og BoA MH sverd for badges. Siden det ikke går å skaffe OH sverd for badges, skal jeg levle med normale sverd som jeg får opp under levlinga, eller skal jeg gå for å kjøpe en dagger?

Speccet blir vel combat, tenker jeg, men litt usikker på hvordan det skal se ut. Er 5% veldig viktig? Hvor ofte skal SnD brukes? En annen jeg kjenner brukte det aldri, men er jo en nerfa BL oppe hele tiden synes jeg.

Mange spørsmål, men litt uerfaren. ;)

 

EDIT: Har du et leveling specc til lvl 60 hadde det vært kjempefint. Da tror jeg at jeg skal ha klart å sette meg inn i klassen for å specce videre ;)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...