Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre som har buggede talents etter siste patchen? På min rogue gjelder følgende: (På level 56 med 0/35/0, har ikke flere points.)

 

- Sinister Strike koster 35 energy. (Skal da være 45?)

- Offhanden min har høyere sheet dps enn Mainhanden. (Assassination Sword MH og Hanzo Sword OH - 68 vs. 75)

- Jeg må ha verdens raskeste Energy regen. (Typ perma AR, klarer ikke bruke opp energien min, og har fyllt opp igjen 35 Energy innen GCD er ferdig etter å ha brukt Sinister Strike.)

 

Verken relog eller dødsfall gjorde noe med dette.

 

Edit: Etter den 7.reloggen eller noe slikt fikk jeg noen talents resatt, og har nå 12 poeng brukt og 12 poeng til overs, altså 24 poeng til min disposisjon. Energy costen på Sinister har gått opp igjen til 40. Har fremdeles super Energy regen dog, og sheet dps virker litt justert ned.

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Sverd og combat specc til levling.

 

Ellers er den masse bra builds etter hva slags våpen du ønsker å bruke på Wowwiki.

 

 

Hodir wipe på 3% :(

 

mutilate funker likesåfett til levling for og ikke snakke om pvp fordelene man har, og ikke minst at det er ca 124 ganger gøyere en combat.

 

poenget er at det ikke finnes noe "beste" specc til rouges lenger, det blir litt hva du gidder sjæl. men uten og ha fulgt med etter 3.1 vet jeg mutilate hadde bedre DPS en combat, mulig det er jevnet ut nå

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...