Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Holder på å lvle en rogue no som er blitt lvl 67, og tenker å få craftet lvl 80 epic gear til den, så eg får litt ekstra drivkravt på å lvle den til 80.

 

Har ikkje fått satt meg inn i hva som er bra våpen og build for en rogue ennå. Ser at det er veldig mange som bruker Combat build med 2 sverd, så eg lurer på om det blir litt dust å crafte både titansteel bonecrusher og titansteel shanker til den? Er de noe særlig?

 

Eventuelt en build som passer til både mace og dagger?

Lenke til kommentar
Overleste en rogue diskusjon. Bare et spørsmål:

 

Er Envenom helt ubrukelig? En som sa at eviscerate gjør mer skade, og da ikke bruker opp deadly stacks. Noe som da gjør Envenom helt ubrukelig. Stemmer dette?

Som mutilate spec, da med Deadly på OH og instante på MH så bruke jeg bare Envenom og den gjør mer damage enn Eviscerate, både på selve hittet og buffen som du får etterpå.

Lenke til kommentar

Regner med det er snakk om raiding, i PvP og levling er jo naturligvis evicerate best. Er ikke helt sikker på levlinga egentlig, men mobs dør såpass fort at jeg ikke skjønner at det gjør den helt store forskjellen, med mindre du skal levle så fort som overhode mulig og min-maxer gear og rotation for og drepe fortest mulig.

Lenke til kommentar
Synes deadly og instant funker best til levling, er såpass mange targets som skal fort ned asap osv.... you know the rest!

 

Akkurat det kommer jo litt ann på spec og hvor mye hp mobben har.

Instant og instant funker jo også ganske bra når mobben ikke lever lenge nok til at deadly får stacket

Lenke til kommentar

Har tatt roguen min fra 45 til 64 siste uka nå og ting går som en lek, bruker "selvfølgelig" wound poison pga den hyppige proccraten som gjør at rng ikke blir like ille som med instant poison og deadly er ute av bildet da mobs dør utrolig raskt, mulig jeg handler dualspecc så jeg kan prøve ut mutilate.

 

Sinke @ grim batol.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...