Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Det var det før det ble fiksa på også, det som gjorde at du fikk 20% mer skade i stuns var en bug som ikke skulle være der.

 

Du er ikke akkurat noen konge på haugen når det gjelder oppførsel ovenfor andre digitalglenn. Kanskje du burde forstå litt mer en basis ting før du begynner å hogge på alle andre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var det før det ble fiksa på også, det som gjorde at du fikk 20% mer skade i stuns var en bug som ikke skulle være der.

 

Du er ikke akkurat noen konge på haugen når det gjelder oppførsel ovenfor andre digitalglenn. Kanskje du burde forstå litt mer en basis ting før du begynner å hogge på alle andre.

 

neh, diskusjoner uten provosering er direkte kjedelig, forstå basis ting eller? kansje du burde vite hva jeg kan før du insunierer at jeg ikke kan basis ting, nå er det ca 2 mnd siden jeg fulgte ortlig godt med på rogue bugs og changes, og jeg regner ikke bugs for og være noe man bruker som et solid argument i en diskusjon hva som er best.

Lenke til kommentar

Jeg fikk meg en rogue opp til lvl 60 via RAF men er litt uskikker hva slags skills jeg skal bruke.

Er nå combat spec, men er litt uskikker på en mulig rotasjon som er bra til og drepe mobs og i dungeons.

Det er ikke så lett og bare hoppe rett inn i en ny klasse på lvl 60 uten og ha spillt den før.

Håper noe kan hjelpe meg litt. :thumbup:

Lenke til kommentar
neh, diskusjoner uten provosering er direkte kjedelig

Kanskje du burde velge ett annet forum da :)

 

Oriuss: Dette er faktisk grunnen til at jeg misliker RAF. Jeg prøvde dette selv på en annen account jeg skaffa meg, og det fungerte rett og slett ikke for min del. Å levle så fort at man ikke gidder å gå til class trainer hver andre level er i grunn ingen bra ting :p

Lenke til kommentar
Merker at mange rogue skills har noe some "Does 50% weapon damage" eller 150% weapon damage. Hvordan funker dette?

Spiller vanligvis hunter, og er ingen slike skills på den.

Nå hender det seg ofte at jeg tar litt feil på sånne småting, så rett meg hvis jeg er jævli feilinformert her ...

Men har du en dagger med 50.0 DPS så blir:

50 % weapon damage = 25 Damage

150% weapon damage = 75 damage

Endret av Dernel
Lenke til kommentar
Merker at mange rogue skills har noe some "Does 50% weapon damage" eller 150% weapon damage. Hvordan funker dette?

Spiller vanligvis hunter, og er ingen slike skills på den.

Nå hender det seg ofte at jeg tar litt feil på sånne småting, så rett meg hvis jeg er jævli feilinformert her ...

Men har du en dagger med 50.0 DPS så blir:

50 % weapon damage = 25 Damage

150% weapon damage = 75 damage

Dette er ikke helt riktig. 100% weapon damage er for en 50dps dagger noe i området 50x1,7=85. 50%=42,5 og 150%=127,5. Daggers er normalisert til 1,7 speed. Sword, unarmed og maces er derimot normalisert til 2,4 speed (?) og av den grunn bør man benytte sword/mace/unarmed til Sinister Strike, mens man da selvsagt ikke har den valgmuligheten når det er snakk om Backstab. Særlig viktig er speed for Hemo da denne, såvidt jeg vet, fremdeles ikke er normalisert. Jeg har sett flere i det siste som løper rundt med dagger i main hand og spammer Hemo... De gjør det nok for å kunne benytte ambush til åpning, men Hemo-skaden blir betydelig lavere medmindre dps forskjellen på tilgjengelige våpen er enorm (i favør dagger).

Lenke til kommentar
Hemorrhage er normalisert, jo. :)

 

Og dagger-hemo-folk er ubrukelig. Insta-kick fra min side.

Ok, da har de normalisert Hemo mens jeg så en annen vei. Den var vel 100% før og er 110% nå. Jeg var borte fra wow ganske lenge, skjedde kanskje noe der.

 

Synd man ikke kan kicke folk fra BG PUGs. Sett en del der med ellers bra utstyr, så kan man jo lure på hvordan de fikk til det.

Endret av Hel
Lenke til kommentar
Rogue, forresten.

Dagger-Hemo'er er imho mer rouge enn rogue. Det var ingen trykkfeil.

 

Var Hemo 125% en stund altså? Før WotLK da? Nå har man jo både talents som øker Hemo-skaden og som senker energiforbruket på den så det kompenserer vel.

Lenke til kommentar
Hemo? Er som sagt helt ny med rogues.

Men er 100% weapon damage da det samme som et vanlig slag med våpenet ditt?...

Hemo er kort for Hemorrhage som er et rogueangrep man får tilgang til via talents i sub tre. Ja, 100% weapon damage er omtrent det samme som vanlig slag med våpenet ditt. Den kompliserende faktoren er dette med normalisering, men la oss for enkelhets skyld se bort fra dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...