Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hey! Ble lvl 80 på roguen min for noen uker siden, og spiller som combat i pve! for tiden har jeg macen fra Totc Heroic Aeldar's Battlestar i mainhand, og Titansteel Shanker i offhand. Vil det være en upgrade å ha Aeldar's Battlestar i offhanden og, selv om det er ett så tregt våpen? Har ikke spilt rogue siden tidlig i tbc, så er litt å sette seg inn i:P Hadde bare daggersene fra toc 10 giddet å droppe, så hadde ikke dette vært noe problem:P

Endret av SeT
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg fyrte i gang kontoen min igjen etter en lengre pause på onsdag. Logget inn min 70 rogue med S3 gear i AV for å finne formen igjen og ble omgående knust av en lock. Jeg skjønte ingenting. La om knapper, keybinds, skiftet ut noe PvE gear og endret interface instillinger (hadde PvE setup) mens jeg ventet på ress og pøvde igjen.

 

Denne gangen gikk jeg ned på sekunder etter å ha blitt focused av en hunter og samme lock uten å engang fått inn opener. Først da la jeg merke til at de var skulls begge to. Det sto ingenting om at de hadde endret AV i patch notes, så det hele kom som et lite sjokk :)

 

Noen forsiktig introduksjon til WotLK er altså utelukket. Jeg oppgraderte kontoen og kjørte en del runder i ulike BGs for å sjekke hvor mye xp man får nå. Det kommer til å gå tregt, men jeg tror jeg kommer til å levle opp på PvP. Før 75 blir jeg antagelig gruset av de fleste, men men... så lenge jeg legger av meg innstillingen om at jeg kan ta alle går det bedre. Jeg ligger litt bakpå og sveiper inn og ut med stuns, interupts og litt skade der jeg slipper til. Alt i alt har det vært ganske så gøy og bedre blir det vel oppover.

 

Spørsmål: Er det hardt å skaffe seg utstyr så man kan være konkurransedyktig på 80 når man ikke går arena? Er 100% casual nå og tror ikke jeg kommer til å ha tid til å skaffe meg arena gear. Det blir vel antagelig en instance her og et par BGs der. Med konkurransedyktig mener jeg kjøre BGs uten å bli gruset på 2 sec.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...