Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

  • 2 år senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg startet nylig på en ny rogue, og har ikke spilt siden litt i Cata, men mest vanilla.

Herre nedgrevde jesus så mye bloatskills rogues har fått. Og hvor kludrete de forskjellige specs har blitt.

 

Combat har prep og shadowstep, feks. Og rotation har jo tatt helt av nå, og ikke til det bedre etter min mening.

 

Så hører jeg de skal fjerne backstab neste patch (eller, fjerne positional requirement, noe jeg ser på som å basically fjerne backstab).

 

Syntes det er triste greier at det som jeg forbinder absolutt MEST med klassen skal bort. Men er glad de skal fjerne en del bloatskills.

 

Håper de gjør det slik at SnD ikke gir energyticks for Sub lengre, det er jo på trynet å skulle holde oppe så mye samtidig. Ikke fordi det er vanskelig eller krever "skills", men det er bare unødvendig mye stress som tar bort fra spillingen.

 

Syntes det startet å gå nedover når de basically fjernet vanillas Assassinationspec med TBC (mutilate kom og lagde kvalm :p ), men nå har de virkelig tatt helt av.

 

Syntes absolutt de bør få specs til å føles mer spesielle. Combat bør ikke ha subtlety-skills som sstep. Prep er greit, egentlig, det føles mest combat-y slik det er nå (resetter kun visse cooldowns, ikke alle).

 

De bør kanskje introdusere Cold Blood tilbake i stedet for Marked for Death, som bunn og grunn er tilsvarende. Mest fordi "omg blå hand of awesome", og fordi det "føles" bedre med coldblood enn marked for death (men det er nok bare meg og nostalgien).

 

Dette er en ENORMT usammenhengende post, det må jeg bare beklage.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...