Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rogue suger og Warrior er "tha best eva"!

Dø!

 

Men nubsa mista poenget med at han bruker sword/fist/maces til vanlig og swapper inn en dagger for ambush-shadowdance

Mye mulig at det er her grunnen ligger, men du skal ikke se bort fra at de rett og slett ikke vet hva Hemo-dagger skaden ligger på. Jeg ble så overrasket da jeg så en som brukte dagger første gang at jeg måtte teste selv for å være sikker. Det tok meg to-tre forsøk med dagger for å være sikker. Man dropper ca 30% i skade.

 

Hva level er du nå Sjokoladefisk?

Endret av Hel
Lenke til kommentar
Der kommer vi tilbake til de som ikke er verdt å nevne, nemlig de som kaller seg selv pudder :)

Joda, men jeg synes sånne kuriositeter er mer spennende enn å diskutere forskjeller på folks UI eller hårfine forskjeller på high end gear. For sistnevnte er EJ et bedre forum enn diskusjon.no.

Lenke til kommentar
Rogue suger og Warrior er "tha best eva"!

Dø!

 

Men nubsa mista poenget med at han bruker sword/fist/maces til vanlig og swapper inn en dagger for ambush-shadowdance

Mye mulig at det er her grunnen ligger, men du skal ikke se bort fra at de rett og slett ikke vet hva Hemo-dagger skaden ligger på. Jeg ble så overrasket da jeg så en som brukte dagger første gang at jeg måtte teste selv for å være sikker. Det tok meg to-tre forsøk med dagger for å være sikker. Man dropper ca 30% i skade.

 

Hva level er du nå Sjokoladefisk?

Roguen er lvl 30 nå.

Tror jeg skal prøve subtley med Swords, hvordan er det?

Lenke til kommentar
Rogue suger og Warrior er "tha best eva"!

Dø!

 

Men nubsa mista poenget med at han bruker sword/fist/maces til vanlig og swapper inn en dagger for ambush-shadowdance

Mye mulig at det er her grunnen ligger, men du skal ikke se bort fra at de rett og slett ikke vet hva Hemo-dagger skaden ligger på. Jeg ble så overrasket da jeg så en som brukte dagger første gang at jeg måtte teste selv for å være sikker. Det tok meg to-tre forsøk med dagger for å være sikker. Man dropper ca 30% i skade.

 

Hva level er du nå Sjokoladefisk?

Roguen er lvl 30 nå.

Tror jeg skal prøve subtley med Swords, hvordan er det?

Sub med sverd er bra det. Jeg holder fremdeles en liten knapp på combat, men sub fungerer meget bra det og.

 

@Neppe: Grats

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Er jo speccs for daggers og sverd og maces og fist weapons. I lvl 80 virker det nesten som man må respecce hver gang man har fått nye gode våpen man skal bruke en stund? : /

Må ikke, men det hjelper jo å tilpasse spec etter utstyr... Å respecce går kjapt og er relativt billig, så det er ikke noe å være urolig for.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har litt lyst til å klage på det nye Rogue sette. Har nå fullt T8.5 set, jeg bryr meg fint lite om hjelmen er stygg, jeg synes den ser ganske kul ut. Selv om folk whisperer meg å sier at de er redde for meg.

 

Problemet mitt ligget i at det ser jo ikke ut som et set, det ser ut som skuldrene og hjelmen passer sammen, og resten bare er random gear. Mens 10man gearet ser utrolig mye kulere ut, så ser det samtidig ut som at det matcher. Venter bare på Insanitys Grip fra Mimiron nå, så vil jeg ha 42% critchance ubuffa. Noe som gjør at den 4 set bonusen faktisk er ganske bra.

Lenke til kommentar
Har litt lyst til å klage på det nye Rogue sette. Har nå fullt T8.5 set, jeg bryr meg fint lite om hjelmen er stygg, jeg synes den ser ganske kul ut. Selv om folk whisperer meg å sier at de er redde for meg.

 

Problemet mitt ligget i at det ser jo ikke ut som et set, det ser ut som skuldrene og hjelmen passer sammen, og resten bare er random gear. Mens 10man gearet ser utrolig mye kulere ut, så ser det samtidig ut som at det matcher. Venter bare på Insanitys Grip fra Mimiron nå, så vil jeg ha 42% critchance ubuffa. Noe som gjør at den 4 set bonusen faktisk er ganske bra.

Hehe hjelmen til Rogue T8,5. En i guilden linka den i guild chat, ser jo ut som du får trynet til en mongo med den på. Ufattelig stygg.

Holdt på å le meg skakk når jeg så den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...