Gå til innhold

Project G-Spot - Gammel


Anbefalte innlegg

Har det på Biltema er ganske dyrt. Skal se hva finner, skal på "minidynga" ikke så langt herifra faren min. Veit da søren om det er lov, men har jo "knabba" aluminiumen. Oppkutta profiler er det forresten.

 

Edit: Oach! Lite problem.. Kabinettene jeg har er et par cm. kortere i dybden en Gaming Bomb. Om jeg ikke finner en smart løsning for plassering under må jeg bare plassere den over, men det er jo forsåvidt like greit. :)

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte på å lage en skrå front da! :) Sveise litt. Har tilgang til et komplett garasjeverksted. En kamerat av meg har detta. Jobber mye med mopeder, sykler, hjemmelagde pang-pang-rør osv! :)

Regner meg jeg fikser blokka der. Skal også spørre om han kan ordne no billig materiale, for jeg blir nødt til å kle subkabinettet (som jeg herved kaller det.. :p) med treplater.

Skal også prøve å komme meg utover til Biltema, er bare litt problematisk med buss og sånt. Skal prøve å overtale stefaren min til å kjøre! :) Modern kan ikke, for hu ligger på sofa'n med brukket lårbein.. :p

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar

Har null peiling..

Skal prøve å komme meg til Oslo en gang i den nærmeste tid så jeg får kjøpt meg noen kappeskiver.. Må også prøve å få tak i no treplater og aluminium!

Skal bruke treplater til å bygge ny front, bygge vegger på opperkabinettet og aluminium til radiatorpyntinga i toppen + den skråe fronten fra toppkabinettet til hovedkabinettet!

Lenke til kommentar

Det kostet 10kr! :) Se her: http://www.biltema.no/products/product.asp...8&iItemId=91543

 

Har nå kjøpt batterivann/destillert vann og pakka med vannkjølingen ligger bare å venter på meg på postkontoret. Har hentelappen, så jeg henter det nok på vei hjem fra skolen imorra.

 

Edit: Tusen takk complexity! :) Hjelper å høre sånt når du sliter litt med alt ellers, faktisk.. ;)

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar

Batterivann er det samme som destillert vann..! Var ihvertfall det jeg fikk vite. Om ikke, skal kjerringa på Statoil få høre.. :p

Jada Klikka..! :) *svare*

Prøver nå iherdig å få tak i noen treplater som faktisk har tykkelsen jeg trenger. Har ikke engang funnet noen treplater i det hele tatt til nå. *sukk*

Får sjekke ut litt mer!

Lenke til kommentar

Bruk noen fyrstikker til å tette igjen hullene på epoxy tuben ;)

 

Men foresten, hvilken farge skal du lakke kabinettet i da? Det er vel et must siden du skal sparkle fronten da.

Er ikke sikker på om dette er nevnt før da.

 

OT Edit:

Venter fortsatt på svar åp pm'en

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar

Fant ut at jeg trenger plater på ca. 1,1cm / 11mm.

Bare festa dem godt nå og tørka litt av de andre tinga fra Biltema.

Skal lakkere påbyggingen i svart matt, som selveste kabinettet.

Fronten er jeg usikker på. Svart den også, sølv eller himmelblå. Eller bare feste på og polere ei alu-plate med plexi over! Får se på det..

Du får svar imorra, skal eta og legge meg nå.. *snork*

 

Marius E: Takk! :)

Lenke til kommentar
Batterivann er det samme som destillert vann..! Var ihvertfall det jeg fikk vite. Om ikke, skal kjerringa på Statoil få høre.. :p

Jada Klikka..! :) *svare*

Prøver nå iherdig å få tak i noen treplater som faktisk har tykkelsen jeg trenger. Har ikke engang funnet noen treplater i det hele tatt til nå. *sukk*

Får sjekke ut litt mer!

5379753[/snapback]

 

 

kok opp en kjele med vann ca 100 grader så har du nummeret intill destilert vann :)

Destilert vann betyr rett og slett en filtrert vann uten noe som helst bakerier. men vil kke anbefale å drikke det :)

 

ved 100 grader så dreper du de bakteriene som er i vannet. men ved filtrering så blir det 100% reint og det er ikke så sundt for våres kropper for å si det slik.

 

et destilert vann blir varmet opp til x antal grader for å så gå over til damp form som igjenn går igjennom et filter og så ned på et fat., nesten akkurat det samme som et hjemme brents aparat :)

 

nei kok opp vann du så sparer du unødvendige utlegg.

 

Edit: rettet på en settning.

Endret av DJ-Sonic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...