Gå til innhold

Project G-Spot - Gammel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har desverre droppet idèen fordi det blir så mye surr ved tanke på at jeg har en pumpe som bare er lagd for å senkes i vann. Og det blir heller ikke så mye spenn igjen etter hardwarekjøp, så jeg må prioritere litt!

Fant ut at jeg må kjøpe ny PSU igjen. 340W holder nok ikke om jeg skal kjøpe et Leadtek Winfast Geforce 6800 grafikkort og en 3500+ CPU.. =/ *sukk* Har ihvertfall fått vite at pengene kommer imorra da! :)

Lenke til kommentar

Har sett den, men synes prisen er litt stiv. Har regna ut at kan holde med PSUen jeg får i posten snart, så jeg bare tester dette før jeg kjøper nytt!

Forresten har jeg nå heller ordnet meg en 3200+ igjennom HWs bruktmarked til en meget hyggelig pris så da sparer jeg litt som jeg kan bruke på andre ting.

Lenke til kommentar

Takker! Dere kan nå også gratulerer meg med nytt HK: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=22830450 :love: Måtte bruke damas konto fordi jeg skylder QXL 50 spenn! :p De skal de få når jeg får penger da men.. Det LCD-displayet ja, morsomt sak!

Det blir nok fint sammen med denne som jeg nettopp kjøpte: http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=22910945

Og 2 vanlige tempmålere. Live is smooth! =D

Lenke til kommentar

PCI-E? Nei, jeg er purist på det med AGP.. ;) Alt annet kan gå å legge seg! Gode gamle AGP.. :love: Den gange jeg oppgraderer HK til et som ikke har AGP er jeg nok så rik at jeg skifter grafikkort også uansett!

Rundt 11 ikveld kommer dommen om jeg får grafikkortet. Greit med QXL.no, så lenge du luker bort tullingene som ikke har begret på prising! Men nå er det kanskje litt impulskjøp jeg driver med, jeg bare SKAL ha det, NÅ!! :yes:

Og ja, snill dame her jeg har.. :love:

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar

Ahh.. Gladmelding! Da er HK, CPU og grafikkort i boks. Det eneste som mangler nå er bestilling til Microplex.

Jeg får mest sannsynlig noen diamantkutteskiver på fredagen så da blir det å kappe hull til raddis i bunnen av kabinettet. Prøver også å finne ut en BILLIG måte å fjerne all lakken på kabinettet mitt på. P80 slipepapir funker dårlig. Har ikke no malingsfjerner liggende heller. Får se hva jeg gjør.

Lenke til kommentar
Ahh.. Gladmelding! Da er HK, CPU og grafikkort i boks. Det eneste som mangler nå er bestilling til Microplex.

Jeg får mest sannsynlig noen diamantkutteskiver på fredagen så da blir det å kappe hull til raddis i bunnen av kabinettet. Prøver også å finne ut en BILLIG måte å fjerne all lakken på kabinettet mitt på. P80 slipepapir funker dårlig. Har ikke no malingsfjerner liggende heller. Får se hva jeg gjør.

5494217[/snapback]

 

Grattis med hardware :)

 

hva med å sende det til Gundersen galvano i Sarpsborg og få dem til å bade det for deg :)

Lenke til kommentar
DJ-Sonic: Har en følelse om at det kan bli litt dyrt..?

Skal sjekke om noen har malingsfjerner, hvis ikke kan jeg jo prøve å skrape det av med malingskrape?

5494690[/snapback]

hm, jeg kan godt høre med dem for deg, kan sikkert fikse dette for deg hvis du betaler frakt fram og tilbake :cool:

 

men skrape ? huff, masse riper det jo.

Lenke til kommentar

Har nå fått ordna malingsfjerner! :yes:

Og gjett hva? En ny strømforsyning er i hus! Praktfull greie.. Kommer ikke til å teste den ennå, men skal heller vente til resten av hardwaren er i hus. La merke til at det fulgte meg noen kabelsamlere med borrelås og hovestrømkabelen var sleeva i svart. Ikke verst! Utfyllende bruksanvisning også.

Har også tegna opp for kutting i bunnen av kabinettet for radiator, skal få se om jeg får gjort det i løpet av helga om jeg får kutteskivene på fredag som avtalt. Kommer tilbake med bilder så fort jeg finner den fordømrade kortlesern som har knabba minnekortet til kameraet mitt.

Lenke til kommentar

Fett, foresten hvilken PSU er det da? Og hvilken malingfjerner er det du har skaffet da? :hmm:

 

Blir vel fett å feste radiatoren da? ;)

Skulle "bygget" til vannkjølingen på toppen eller under kabinettet da? Du vil nok trenge noen høye føtter hvis bygget skal på toppen da ;)

 

Gleder meg til bilder. :D

 

Edit: Leif fjernet ;)

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar

PSU heter det Klikka.. :p Men joda, det er en Tagan 330W! :)

Bygget ble som tidligere sagt ikke noe av pga. dumme sponplater. Vanntanken med pumpa går i front, under dreva. Skal forhøye føtta med støydempingsmattene fra Biltema slik at vifta ligger under kabinettet og radiatoren inne i kabinettet. Gjør det sånn for å spare litt plass. Men nå er dama i hus også, så jeg får vente med å rydde rommet for å finne kortlesern..

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe meg fluoriserende penn og pynte litt på blokkene blandt annet! Er litt lite fremgang, men ifølge arbeidsgiver skal 3000 være inne på kontoen idag. Da er det bare å betale hardware og selge gamle deler. Skal se om jeg får kjøpt lister til fronten idag og snakak med Klikka om stål/aluplater til blandt annet front. Kutteskiver kommer nok imorgen, så da får jeg nok gjort litt i helga om jeg er heldig.

Nesten litt synd at PSUen skal vannkjøles, for den var jo utrolig støysvak! Mange funksjoner som kobler inn vifter og stiller på RPM etter behov, helt automatisk. Jaja.. Kommer tilbake med mer! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...