Gå til innhold

Project G-Spot - Gammel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå en gladnyhet! Har fått no avkapp, nærmere bestemt sponplater, av et innredningsfirma 200 meter fra meg her. Her var det MASSE å ta og jeg kunne ifølge dem bare forsyne meg. Noen var litt fuktige, men de fleste var tørre og fine. Så imorra skal jeg få henta detta og i tillegg skal jeg få kjøpt noen trelister på Byggkjøp som ligger 100 meter ifra innredningsfirmaet igjen. Det kosta 14kr metern for 2cm brede lister. Så imorra og i helga i det hele tatt blir det nok litt knoting med epoxy, spikre og sparkel! :yes:

Lenke til kommentar

nja spørs vel egentlig glisevask men det er alltid lurt og være på den sikkre siden ;), så for og være sikker så forbor også sett inn skruer :)

slepper du noen som helst problemer, og en ting til: den ramma et lite tips til og få den rett kan være og sette "støtter" som holder det sammen i 90*

 

noe slikt

 

|\

| \

|_ \

 

funker ganske bra hvis du vil ha helt rette vinkler, i sammen slengen gir det litt styrke på treverket :);)

Lenke til kommentar

Skal nok kjøpe 90graders vinkelbeslag ja! :) Ta meg en tur på Biltema igjen i helga..

Nå fikk jeg skattekortet/frikortet så nå er det bare å sende det til arbeidsgiveren min og til uka vil det nok da ramle inn noen 3000 spenn på kontoen! 170 til røyk, 400-500 til minne, 1500-2000 til S030 HK + tilsvarende CPU. Har lagt ut annonse om det på bruktmarked.no, så får håpe jeg får no respons! :) Skal også kjøpe LCD-display da.. *gjesp* Hehe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...