Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon


iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

  1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

    • Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Daim sliter med å få brent ut den ISO filen av VISTA jeg :S

 

Har prøvd med både Ultra ISO og NTI CD & DVD Maker 7 uten hell. Med Ultra Iso får jeg kun en txt. fil og i den står det:

 

This disc contains a "UDF" file system and requires an operating system

that supports the ISO-13346 "UDF" file system specification.

 

Er det kun Nero jeg kan bruke til å brenen ut ISO filen med eller? :hmm: Har ikke nero jeg, gav det bort da jeg solgte gamle PC`en. :S

 

EDIT: Lasta ned Nero 7 trail så nå fikk jeg brent ut ISO filen. :yes:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
MS sine servere blir virkelig testet for tiden :lol: : http://www.tweakvista.com/Article38985.aspx

6285217[/snapback]

10 ganger ja.... De skal slite. :p

6285242[/snapback]

Ja, serverene og nettlinjene får nok kjørt seg godt. Men jeg skjønnte ikke dette:

 

On a side note, Microsoft even considered using BitTorrent as a method to distribute the Beta 2 code. "We thought about BitTorrent a lot in the planning stages", says Aaron Coldiron of Microsoft. However, Microsoft decided that it was not an option because of "legal and privacy issues."

En rekke andre OS og seriøse produsenter bruker BitTorrent som distribusjonsmetode. Noe som sikkert ville lettet serverene til MS voldsomt samtidig som trafikken på internett totalt blir lavere siden data i gjennomsnitt sendes over kortere avstander. F.eks ved at 1000 nordmenn laster Vista mellom seg lokalt i stedet for at alle 1000 har samtidige nedlastigner fra USA.

Lenke til kommentar
Hvor stor skal ISO-filene være?

1) x86 (32-bits versjonen) skal være 3,276,952 kB stor.

2) x64 (64-bits versjonen) skal være 4,208,368 KB stor.

Kan du oppgi størrelsen i Byte i stedet for kB?

 

Det er ikke så lett å vite om man har gjort rett siden det er så mange som roter med prefikser. (Noen mener k=1024, noen skriver korrekt k=1000, Windows skriver feilaktig kB når de mener KiB osv). Se mer info i signaturen min. :)

Lenke til kommentar
Regner med at det funker fint å bruke nforce 4 driverene til xp?, finner ingen til vista hos nvidia.

 

Hvis du ser under "beta" hos nvidia, vil du finne nforce 4 drivere for vista.

6280286[/snapback]

 

A takker, stemmer det at fila er på 5mb bare?

6280373[/snapback]

 

jepp...men det er ikke innstaller ...så du blir nødt til å legge de in i device manager ---> Update driver ;)

6280387[/snapback]

 

Ok, det skal jeg huske.

Lenke til kommentar
Hvor stor skal ISO-filene være?

1) x86 (32-bits versjonen) skal være 3,276,952 kB stor.

2) x64 (64-bits versjonen) skal være 4,208,368 KB stor.

Kan du oppgi størrelsen i Byte i stedet for kB?

 

Det er ikke så lett å vite om man har gjort rett siden det er så mange som roter med prefikser. (Noen mener k=1024, noen skriver korrekt k=1000, Windows skriver feilaktig kB når de mener KiB osv). Se mer info i signaturen min. :)

6286687[/snapback]

Jeg skriver det som står i Windows. enkelt og greit ;)

Lenke til kommentar
Hvor stor skal ISO-filene være?

1) x86 (32-bits versjonen) skal være 3,276,952 kB stor.

2) x64 (64-bits versjonen) skal være 4,208,368 KB stor.

Kan du oppgi størrelsen i Byte i stedet for kB?

 

Det er ikke så lett å vite om man har gjort rett siden det er så mange som roter med prefikser. (Noen mener k=1024, noen skriver korrekt k=1000, Windows skriver feilaktig kB når de mener KiB osv). Se mer info i signaturen min. :)

6286687[/snapback]

Jeg skriver det som står i Windows. enkelt og greit ;)

6286877[/snapback]

Eller "fort og gæli" som det også heter. Windows har vist feile størrelser på filer i alle år og så vidt jeg ser følger Vista i det samme fotsportet. Jeg har ennå ikke klart å finne en plass å sette opp riktig visning av tall. Windows bryter med alle standarder for visning av tall og prefikser. Skriv heller antall Byte så blir det i hvertfall ikke noe krøll slik det er nå.

Lenke til kommentar
Eller "fort og gæli" som det også heter. Windows har vist feile størrelser på filer i alle år og så vidt jeg ser følger Vista i det samme fotsportet. Jeg har ennå ikke klart å finne en plass å sette opp riktig visning av tall. Windows bryter med alle standarder for visning av tall og prefikser. Skriv heller antall Byte så blir det i hvertfall ikke noe krøll slik det er nå.

6286972[/snapback]

Greit masa, men jeg har ikke 64-bits versjonen. Noen andre får finne størrelsen på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...