Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon


iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

  1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

    • Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70


Anbefalte innlegg

Har fått lastet ned partion magic nå!

 

Så lager jeg en partisjon til vista, så må jeg restarte. Partisjonen lages i oppstarten, men den blir ikke lagd kommer opp en feilmelding om att det er for mange feil for å fotsette!

 

Hva skal jeg gjøre ? Må jeg formatere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alt funker supert hos meg,

alle driver og alt :w00t:

 

Bare et lite problem med Internet Explorer, hver gang jeg starter den så blir det (Not Responding) og den klikker, så jeg ender opp med å bruke FireFox...

 

Har noen det samma problemet, hva skal jeg gjøre for å fikse det?

6278838[/snapback]

 

Syns det er veldig rart at dere sliter sånn med driverne, pluss eventuelle "freeze" osv. Når jeg kom inn i vista første gang, kjørte jeg windows update som fant alle driverne til alt jeg har. (wddm)

 

Jeg opplever "freeze" og bugs meget sjeldent.

Lenke til kommentar
Dette problemet har jeg også etter en full formetering av C:\

 

Hva kan jeg gjøre?

6279408[/snapback]

Du har lovlig kopi av XP sant? Har du prøvd å brenne ISO-filen ut på DVD og installere ved booting fra DVDen? Det kan fungere. Et spørsmål til, installerer du Vista som en oppgradering på XP? Det er isåfall ikke lurt.

 

Delvis OT: Noen som får til å installere Daemon >Tools eller Alcohol 120% i Vista Beta2? Hos meg sier den bare at den må starte maskinen på nytt om og om og om igjen...

Og hvordan slår jeg eventuelt av den "user-level-spørre-om-tillatelse-til-alt-mulig-beskyttelsen"?

6279422[/snapback]

Virtualiseringsprogramvare fungerer ikke i Vista Beta 2. Jeg har prøvd Daemon Tools før, og helt til build 5381 gikk det an. Nå går det dessverre ikke.

 

Hva skal jeg gjøre ? Må jeg formatere?

6279514[/snapback]

Kan du vise skjermbilde av Partition Magic som kjører på din maskin?

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Vet noen om Vista BETA2 32bit drivere til:

 

nForce2

GeForce4 Ti4800SE

Silicon Image Sil 3112 SATARaid Controller

6279607[/snapback]

Som sagt, du trenger ikke alltid Beta 2 drivere til sånne enheter. Prøv å installér XP-drivere også. Det har fungert ofte for meg i beta-prosessen.

Lenke til kommentar

Har nettop installert Vista. Ser bra ut, men jeg lurer på hvorfor explorer.exe tasken tar 100% cpu så lenge? Har vært sånn siden første pålogging for 30 minutter siden.

 

Regner med at det er en eller annen form for indeksering som pågår, men trodde ikke det skulle ta så veldig lang tid :hmm:

Lenke til kommentar
Thank you for your interest in Windows Vista Beta 2.

 

We are currently experiencing a high level of demand and cannot process your request at this time.

 

Please check back later for availability. We apologize for any inconvenience.

Jadda..

Noen andre lenker? Eventuelt lovlige torrents?

6277955[/snapback]

 

 

Jeg hadde problemer med å få X-Fi kortet til å virke, men så brukte jeg noen beta XP drivere. Da funket det, men dessverre så får jeg ike installert kontrollpanelet, så det går jo ikke å skifte modus. Ett annet problem er hvis jeg prøver å kjøre to skjermer så forsvinner bildet på begge, den ene skjermen blir bare svart. Det er noe krøll med de driverene også (Nvidia 7900 GTX) Nei det er nok bare å sette seg ned og vente på RC1 :)

6278375[/snapback]

Høh, quota du rett nå? Jeg har iallefall ikke hadd problemer med den tidligere builden jeg lasta ned. Og hva mener du med med å installere kontrollpanelet? Det er da der fra før?

6278687[/snapback]

 

 

Nei jeg quota feil :) Men for å svare på spørsmålet ditt, jeg mener creative sitt kontrollpanel

Lenke til kommentar
Regner med at det funker fint å bruke nforce 4 driverene til xp?, finner ingen til vista hos nvidia.

 

Hvis du ser under "beta" hos nvidia, vil du finne nforce 4 drivere for vista.

6280286[/snapback]

 

A takker, stemmer det at fila er på 5mb bare?

6280373[/snapback]

 

jepp...men det er ikke innstaller ...så du blir nødt til å legge de in i device manager ---> Update driver ;)

Lenke til kommentar

Vista kjøre dårlig på PCen min (AMD XP 3000+, GF6600GT, 1gig ram, X-Fi XtremeMusic som ikke vista driverene funker til (enda)).

 

Men det lille jeg har fått testet har jeg virkelig likt. Aero er utrolig virkningsfullt og gir bedre oversikt. Liker også veldig godt startmenyen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...