Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon


iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

  1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

    • Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vista suger balle..

Fikk ikke engang installert det. Har prøvd flere forskjellige builds men ingen funker.

Den henger seg føre den får installert noe som helst. (ved den nye grønne Windows Load bar greia)

 

SUUUG BALLE !!

7408866[/snapback]

 

Overklokker du? I så fall, sett tilbake til standard.

 

Uansett, oppdater BIOS og sett den til default. Disable alt du ikke trenger av integrerte funskjoner på hovedkortet og ta ut alle komponenter du ikke trenger under installasjonen. Eneste generelle råda jeg kan gi...

Lenke til kommentar

Har hatt Vista RTM 32-bit inne i et par uker på laptopen nå (Dell Latitude X1) og det funker glatt. Eneste driveren som ikke var innebygd var til lydkortet, men den fant microsoft update. Kjører NOD32 2.7 uten problemer, deamon-tools 4.08 funker også bra. Og Office 2007 final, da. Eneste minuset er at jeg ikke har fått prøvd aero glass enda pga. skjermkortet, så jeg får vel somle meg til å installere det på den stasjonære maskinen snart.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal jeg innstallere et OS som tar mere resusser enn WinXP ?

 

Det gjør jo PCn min tregere..

7409785[/snapback]

Det burde ikke være noen overraskelse at nye Windows versjoner krever bedre maskinvare. Slik har det alltid vert. Da kan du like godt spørre hvorfor du skal installere et OS som tar mere resurser enn NT 4.0 :hmm:

 

Hvis du har en PC som har mer enn nok med å gå rundt med XP bør du heller vente med Vista.

 

Jeg har en PC som kanskje passer best til XP, men synes den går greit med Vista også. Grunnen til at jeg kjører Vista på den er at jeg fikk en lisens etter betatesting. Om jeg skulle ha betalt hadde jeg holdt meg til XP en stund til. Jeg fortsetter med XP på den andre maskinen, og kommer ikke til å kjøpe Vista til den før neste gang jeg oppgraderer hardware.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...