Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon


iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

  1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

    • Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvorfor denne kommer opp innimellom?

7395192[/snapback]

det er Divx codecen som ikke funker helt med mp11 :)

divx er klar over problemet, men har ikke funent en løsning ennp (tror jeg)

 

syar2003: funka ikke det heller :hrm:

7395297[/snapback]

 

 

Jo det virker - se screenshot .

Ingen desktop icons shortcuts har pil hos meg .

7395595[/snapback]

 

Hvordan får du nyheter fra Dagbladet i sidebaren?

7405305[/snapback]

 

Lastet ned denne widget:

PersonalFeedViewer.Gadget fra Microsoft som lar deg legge inn egne rss feeds.

http://gallery.live.com/liveItemDetail.asp...6eb029859ff&l=1

Deretter er det kun å adde rss feeden fra Dagbladet og VG i applikasjonen.

Lenke til kommentar
Lastet ned denne widget:

PersonalFeedViewer.Gadget fra Microsoft som lar deg legge inn egne rss feeds.

http://gallery.live.com/liveItemDetail.asp...6eb029859ff&l=1

Deretter er det kun å adde rss feeden fra Dagbladet og VG i applikasjonen.

Ellers er det jo også bare og åpne dagbladet med IE7, trykke RSS knappen. Når man så åpner innstilliger på RSS feed i sidebar (den som er der default med MS nytt) kan man velge alt som er lagt til i IE7.

Lenke til kommentar

Hvis du er litt kritisk til nedlastinger så ser jeg ikke helt poenget med anti-virus. Jeg har ikke hatt det på maskinen min på mange år, og har fortsatt ikke fått noe virus.

(Uten at det svare på spørsmålet)

 

Eneste tredjeparts anti-virus som funker på vista er vel MacAfee. Mulig det finnes noen "mindre" dog gratisversjoner/åpen kildekode som funker. Det vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Jeg har gått tilbake til XP på stasjonær og Bærbar av en rekke grunner.

En del programmer jeg bruker for gitaren min ville ikke fungere med Vista, Multiplicity som jeg bruker for å benytte begget PCene fungerer ikke med Vista og universitetet bruker en gammel SSL-protokoll som gjør det klin umulig fra det jeg har fått prøvd å autorisere meg på nettverket med Firefox, Opera eller IE7.

 

Men ellers var Vista kjempegreit rent brukermessig, var fin flyt i grensesnittet og få komplikasjoner foruten de nevnt over. Men det blir nok en stund til jeg benytter Vista igjen.

Lenke til kommentar
Du aner ikke hva siste installasjon gjorde. Jeg kjører Vista 24/7 nå og jeg har ikke lyst til å formatere. Jeg skal formatere idag, så da tester jeg vel Norton FØR jeg avinstallerer.

 

Håper jeg får noe for å teste dette... :p

7407118[/snapback]

He he, joda har en viss anelse ettersom jeg teste en helt rekke forskjellige AV løsninger på en tidliger build. Formatering ble enden på den visa, men man må jo ofre litt for å finne ut hva som går og ikke :p

 

Her kommer jo dette som har blitt tatt opp tidligere i tråden, om manglende støtte for Norton Ghost inn i bildet. Det hadde gjort eksperimenter litt mer fristende. Siden vi alle kjører Ultimate lurer jeg på om noen har gjort seg noen erfaringer med "backup and restore" funksjonen. Den virker jo så langt jeg har forstått til å være litt Ghost aktig, med mulighet til å lage image av hele maskinen, og ikke bare mapper/filer...

 

Men ja, jeg skjønner at du er skeptisk, ville ikke gjort det på laptop'en min nå jeg heller, men har en annen maskin med Vista, som jeg gledelig eksperimenterer litt på ;)

Lenke til kommentar
Nå har jeg registrert meg på den siden for å få gratis Vista. Skal se videoene så får vi se om det går bra.

7397801[/snapback]

Hvor kan man få gratis Vista? :dribble:

7398898[/snapback]

 

Det var på powertogether siden en kunne få en gratis Vista Business lisens, men nå tror jeg det er fult...Fikk e-post av Microsoft i dag.

"If you're joining us for a Windows Vista Webcast, please note that each live Webcast is a live event - space will fill up quickly. Make sure to log on early to ensure your spot. You will receive an e-mail 30 minutes before each live Webcast begins to remind you to tune in. But if a development crisis pops up, don't worry. Each live Webcast will be available on-demand 24 hours after its broadcast.

Don't forget that after you've watched three Windows Vista Webcasts, you will receive a free, fully-licensed copy of Microsoft Windows Vista Business."

 

Så gjennstår det å se om det dukker opp noe....

 

Måtte ha en adresse i USA, så jeg brukte min Magnum postboks-adresse i New jersey.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...