Gå til innhold

En liten undersøkelse om alder og fraksjon


Alder og fraksjon  

842 stemmer

  1. 1. Alder og fraksjon

    • Under 16 og Alliance
      70
    • Under 16 og Horde
      53
    • Over 16 og Alliance
      415
    • Over 16 og Horde
      304


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Hvor gammel er du? 32 år

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)? Rollet Horde på min første char pga 2 RL venner. Men spiller nå kun Alliance. Synes en Human char passer meg mye bedre enn Tauren. Tror det kommer mye av at jeg elsker RPG spill som BG, NWN og Might and Magic serien. Spilte human der også.

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon? Hadde mest lyst til å spille Human warrior, men pga RL venner ble det Horde.

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen? Grunnet RL venner. Etter over 90 dager og masse raiding ble jeg lei og rerollet. Spiller nå Alliance og føler at Human passer meg mye bedre. Hadde det ikke vært for RL venner så ville jeg nok ha spilt Alliance fra første stund. Siden det her var mitt første MMORPG følte jeg meg færsk, og tenkte det var bra å ha noen å spørre ingame om ting jeg lurte på. Fant ut at etter lvl 30 så viste jeg det meste om hvordan ting og tank fungerte i wow. Resten lærte jeg meg selv ved å lese på forum + studere klasser.

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

Har ikke lest noe av historien, men anntok i begynnelsen at Horde var de onde pga asiasjoner til andre spill. Vet jo bedre i dag :)

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

28 om et par uker

 

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

Alliance

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

Jeg og en kamerat rollet human alliance, noe vi vanligvis gjør i nye spill (hvor man har muligheten til å velge slikt selvsagt).

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

Mest av tradisjon, og human alliance er noe som virker ganske "normalt" og menneskelig

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

Har lest noe, men så igjen er det i min mening ikke rene gode og onde sider. Finnes en del gråsoner

Lenke til kommentar
Enda en alder-relatert tråd fra min side. Denne gangen er jeg ute etter å se hva dagens ungdom kaller hjem.. Orgrimmar eller Ironforge.

 

I tillegg til å stemme på pollen, vil jeg gjerne at du svarer på følgende spørsmål:

 

1. Hvor gammel er du?

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

 

Edit: glemte nummer 5. Visste at det kom til å bli tatt opp, så hvis folk som allerede har svart kunne redigere innleggene sine og legge det til, hadde det vært O-O-fint.

5027823[/snapback]

 

alder: 17

faksjon: horde

Terenas: pve

Deathwing: pvp

venner hadde alt å si for hvilken fraksjon

har ikke lest om historien til warcraft serien

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

19

 

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

Horde

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

Nei, alle IRL kompiser spiller Alliance på en annen server, mens jeg er horde.

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

Alltid spilt Undead i WC3 og jeg så ingen grunn til å bytte.

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

Viste nok i fra diverse warcraft trailers osv at det var vel egentlig ingen som var no mer gode eller onde..

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

15

 

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

Horde

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

Nei

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

Fordi jeg likte Orcs best i WC3.

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

Ja.

Lenke til kommentar
I tillegg til å stemme på pollen, vil jeg gjerne at du svarer på følgende spørsmål:

 

1. Hvor gammel er du?

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

5027823[/snapback]

1. Er 16

2. Spiller Horde, har 2 Alliance men det er sjeldent jeg spiller på dem

3. Jada, started Horde pga en venn. skulle egentlig bli Alliance

4. Nei har alltid likt Trolls fra WC3

5. Har ikke lest, men har fått med meg historien gjennom WC3 + TFT.

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

17år

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

Horde :love:

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

Ja

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

Fordi jeg begynte og bli lei av all "noobie" faktene jeg møte hos alliance, pluss at alle kompisene spilte på horde :p

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

Det er vel ingen som egentlig er onde i den forstand, men som folk før i tråden har sagt så har de vel egentlig ingenting i Azeroth og gjøre. Har dog ikke lest noe av historien, bare fått med meg det som skjer i WC3...

Endret av Izor
Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

20

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

Mest Horde, spiller nesten aldri Alliance.

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

Nei, de fleste spilte Alliance. Jeg har derimot "konvertert" flere av de, og vi har nå startet et lite norsk lowbie guild på Kul Tiras.

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

Fordi jeg alltid har vært svak for Orcene i Warcraft, har en naturlig brutalitet over seg jeg er meget svak for

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

Jeg har spilt Wc1, 2 og (med gru) 3 pluss exp packs, lest en del lore også, det hører jo med. For meg er det ikke snakk om gode og onde i warcraft. Horde er kanskje noe mer brutalt om man står på utsiden, men at the end of the day så kjemper begge sider for å overleve.

Lenke til kommentar

Alder: 17

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

Jeg spiller mest alliance

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

Ja, hadde flere venner som hadde bestemt seg for det når jeg måtte velge.

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

Jeg spiller på RP server, og slipper dermed unna de fleste "1337-kidsa" uansett hvilken faction du spiller. Selv var NE favoritten når jeg spilte WC3, og WC3:TFT. Fraksjonen ble dermed valgt ut fra hva vi hadde mest lyst til akkurat da. En kompis ville følge opp sin tradisjon med human spellcaster fra andre rpg spill han har spilt, og jeg fulgte etter.

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

Begge er gode og onde på vær sin måte, både ifølge lore og min egne mening. Jeg har spilt alle spillene i warcraft serien, samtidig som jeg har lest mye lore på internett. Skal du rp'e litt, er det nyttig å kunne en del lore. Ikke bare "lol, hva er emerald dream? WTF"

Alliance virker kansje mer sivilisert, men som tidligere sagt, de kjemper bare for vær sin sak. Denne sanne ondheten er IMO the scourge og Burning Legion.

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

Svar: 15 (noob)

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

Alliance

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

Yess

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

for eg kjenne noe som kan hjelpe meg

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

kjenne nesten hele historien, syns Ally er ond :hmm:

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

I stedenfor å si 14 sier jeg heller "snart 15" siden folk har fordommer til såkalte "fj0rtizzer".

 

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

Horde

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

Ble nok litt irritert når alle vennene mine startet Alliance i begynnelsen, men de begynte på horde etterhvert de også. :)

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

Synes de har kulere historie, pluss at de ser kulere ut. :hmm:

Lenke til kommentar

1) 34 år

2) Alliance

3) Ja, kompisene jeg skulle spille med var i et alliance guild.

4) Spilte horde (Shaman) i beta og på EU server, spiller nå sammen med kompiser i USA på Alliance server. Starter kanskje igjen i EU hvis vi får flytte karakterene til valgfrie servere siden jeg har en kompis som spiller på en server her nå.

5) Er itte sort og hvitt. Noen horde er 'gode', noen er onde. Samme med alliance. Og de stakkars Silithus-insektene er kun missforstått.

 

Øystein

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

-16

 

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

-spillte alliance mest men spiller ikke wow atm, vill starte igjen i burning crusade

 

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

-Ja alle jeg kjenner utenom 2 spiller alliance

 

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

-Fordi de ser ganske kule ut og orgrimmar + the barrens osv er så booring

 

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

-njaa... bryr meg ikke så veldig om warcraft historien. og ser ikke på alliance som "gode" og horde som "onde"

Lenke til kommentar

1. Hvor gammel er du?

- 16

2. Hvilken fraksjon har du valgt (eller, om du spiller på flere servere, hvilken fraksjon spiller du mest for)?

- Valgte Horde på en 10-dagers prøvegreie, men da jeg kjøpte WoW, valgte jeg Alliance av en eller annen grunn.

3. Hadde venners valg noe å si for ditt valg av fraksjon?

- Det husker jeg ærlig talt ikke

4. Hvorfor valgte du den fraksjonen?

- Muligens for å prøve noe nytt

5. Hvis du mener at Alliance er "gode" og Horde er "onde", har du lest noe av bakgrunnshistorien til Warcraft?

- Har ikke lest noe, så jeg har lite å si. Å være "ond" eller "god", er egentlig bare et spørsmål om synspunkt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...